PS5 waar nog te vinden?

Mijn ps5 net geleverd gekregen vanuit de UK. 10 dagen erover gedaan en wat merk ik nu net... Een UK 'pries' waardoor ik nog naar de Vandenborre of Krefel moet voor een tussenstuk. Ach jah, als het da maar is. :-)

Jaja zéér logisch zelfs maar had hier totaal ni bij stil gestaan. Wilt ge direct gaan spelen en merkt ge da plots op waardoor ge weer moet wachten :p Was gwn ff frustrerend
Hebt ge echt nergens nog zonen 8 stekker liggen? Ik heb er zo liggen voor mijne PS3, PS4, TV (kunde niet gebruiken obv want dan hebde enkel ne PS5 en genen TV :p). Mijnen Tacx (fietstrainer) heeft ook nen 8 stekker geloof ik. Enfin, als ge heel effe nadenkt gade misschien wel ergens nen adapter hebben liggen waar ge nen 8 stekker nodig hebt.

Ik heb nog geen ervaring met Amazon, is dat per site (NL DE ES FR IT CO.UK) een aparte login, of delen al die sites dezelfde login ?

En is creditcard de enige manier, of kan je ook op voorhand paypal koppelen ?

Ik heb nog geen ervaring met Amazon, is dat per site (NL DE ES FR IT CO.UK) een aparte login, of delen al die sites dezelfde login ?

En is creditcard de enige manier, of kan je ook op voorhand paypal koppelen ?
PayPal kan niet. Sommige Amazons aanvaarden ook Bancontact. En volgens mij hebben ze een aparte login, maar ben daar niet zeker van.

Hebt ge echt nergens nog zonen 8 stekker liggen? Ik heb er zo liggen voor mijne PS3, PS4, TV (kunde niet gebruiken obv want dan hebde enkel ne PS5 en genen TV :p). Mijnen Tacx (fietstrainer) heeft ook nen 8 stekker geloof ik. Enfin, als ge heel effe nadenkt gade misschien wel ergens nen adapter hebben liggen waar ge nen 8 stekker nodig hebt.
Ik heb mij dezelfde dag een tussenstuk gekocht bij Vandenborre voor 10eur. Helemaal ni aan gedacht aan die 8stekker want ik heb ook een Tacx staan. Ach jah, eind goed al goed nu :p

Mijn ps5 net geleverd gekregen vanuit de UK. 10 dagen erover gedaan en wat merk ik nu net... Een UK 'pries' waardoor ik nog naar de Vandenborre of Krefel moet voor een tussenstuk. Ach jah, als het da maar is. :)
En dan heb je nog geluk dat de UK ook 230V heeft want anders zou dat een probleem kunnen geven met uw PS5 hier vermoed ik..

Ik ben aan het vissen voor twee hele goede maten waarbij hun job het niet toelaat om constant de GSM bij te hebben op de werklvoer, die luxe heb ik wel.

Er was net een drop op Amazon DE van Disc edition + spiderman ultimate edition. Betaling is gelukt, dus als de bestelling niet geannuleerd raakt zal er eentje alvast blij zijn.

Stel dat ik nog eens deze portie geluk heb, kan ik dan een tweede bestellen via Amazon ? Of cancellen ze jouw bestelling van zodra je zien dat je in het verleden al eentje gekocht hebt ?

Ik ben aan het vissen voor twee hele goede maten waarbij hun job het niet toelaat om constant de GSM bij te hebben op de werklvoer, die luxe heb ik wel.

Er was net een drop op Amazon DE van Disc edition + spiderman ultimate edition. Betaling is gelukt, dus als de bestelling niet geannuleerd raakt zal er eentje alvast blij zijn.

Stel dat ik nog eens deze portie geluk heb, kan ik dan een tweede bestellen via Amazon ? Of cancellen ze jouw bestelling van zodra je zien dat je in het verleden al eentje gekocht hebt ?
Ik denk dat je probleemloos meerdere kan bestellen bij Amazon. Ikzelf heb ook voor m'n familie en dichte vrienden PS5's kunnen kopen via Amazon. Wel telkens van een ander land (NL, DE en IT). Zijn allemaal mooi aangekomen ruim voor de voorspelde leverdatum trouwens.

Had net ook bijna 1 besteld via amazon.de
Maarja ik heb een pre order bij media markt, dusja die zal ook wel bijna komen denk ik. En moet er geen 2 hebben..

ik had die digital edition wel zien passeren maar ik wil toch een disc lezer. Jammer :) volgende keer zal ik wat alerter moeten zijn

Terug
Bovenaan