Alpine
Well-known member
Hem hier voort verkopen had geen probleem geweestHad net ook bijna 1 besteld via amazon.de
Maarja ik heb een pre order bij media markt, dusja die zal ook wel bijna komen denk ik. En moet er geen 2 hebben..

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hem hier voort verkopen had geen probleem geweestHad net ook bijna 1 besteld via amazon.de
Maarja ik heb een pre order bij media markt, dusja die zal ook wel bijna komen denk ik. En moet er geen 2 hebben..

Je gaat sowieso die telegram moeten installeren. Anders ga je steeds hopeloos te laat zijn.Ondertussen alweer niet meer beschikbaar via amazon.de
Ik heb geen Telegram en toch al 3 PlayStation 5's kunnen kopen.Je gaat sowieso die telegram moeten installeren. Anders ga je steeds hopeloos te laat zijn.
Zelfs met telegram vis ik altijd naast het netIk heb geen Telegram en toch al 3 PlayStation 5's kunnen kopen.
. Waar kijk jij dan?Ik heb geen Telegram en toch al 3 PlayStation 5's kunnen kopen.
Nee ff serieus, dan hebt ge serieus veel sjans gehad of goede connecties.Ik was er regelmatig op tijd bij door de meldingen op 9lives en hier in dit topic.ik heb wel Telegram en toch al 9 PlayStation 5’s kunnen kopenNee ff serieus, dan hebt ge serieus veel sjans gehad of goede connecties.
Ik ga persoonlijk passen, maar op zich is het wel een kans voor wie een PS5 wilt en bv. van racegames houdtkomt normaal terug online binnen 15-20min.De link werkt al niet meer, al uitverkocht?
komt normaal terug online binnen 15-20min.
Batch 1 was blijkbaar uitverkocht
binnenkort veel G29 stuurtjes op 2de hands 
der zijn er al heel veel verkocht, wees gerustHeb er al 1 hoor, maar dacht dat het nooit zou verkopenbinnenkort veel G29 stuurtjes op 2de hands
![]()

Nja, de G29 is nu niet echt brolLol, bundelen met hunne brol waar ze niet van af geraken![]()