PS5 waar nog te vinden?

Ik heb geen Telegram en toch al 3 PlayStation 5's kunnen kopen.
Zelfs met telegram vis ik altijd naast het net :cautious:. Waar kijk jij dan?

De laatste dagen waren er een aantal meldingen van Amazon.de steeds voor de digital edition. Was er steeds snel bij maar geen kunnen in winkemand krijgen. Ik ben wel enkel op PS5 stock bot ingeschreven.

ik heb wel Telegram en toch al 9 PlayStation 5’s kunnen kopen 😉 Nee ff serieus, dan hebt ge serieus veel sjans gehad of goede connecties.
Ik was er regelmatig op tijd bij door de meldingen op 9lives en hier in dit topic.

Merci om dat van Krëfel te posten. Een dik halfuur later nog altijd in stock, niet verwonderlijk, heel veel geld voor zo een stuur.
Ik zie die sturen nu op tweedehands, ongeopend, voor 200 euro en minder. Je geraakt er dus niet vanaf...

Langs de andere kant heb je hem wel morgen in huis, officieel aangekocht, geen scalper een euro gegund, ...

Maar dat stuur is echt dwaas :p Ik ga persoonlijk passen, maar op zich is het wel een kans voor wie een PS5 wilt en bv. van racegames houdt

Net een chatbericht gehad van de carrefour in Hasselt. Ze verwachten in mei een levering van 1000-1300 consoles voor heel carrefour. En dat er voor de rest van het jaar tekorten zullen zijn

Geluk gehad met de telegram melding gisteren en de bundel met Miles Morales kunnen bestellen bij Amazon DE. De game zat vandaag al in de bus en de console staat gepland voor levering op zaterdag. Hier gaan de kids gelukkig zijn, ze weten nog van niks...

Terug
Bovenaan