Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ge de telegram nog moet openen zijt ge meestal al te laat vrees ik..Daarnet beschikbaar op Amazon.es en .fr maar niet gelukt om een te kopen. Toen de melding van .fr binnenkwam zat ik nochtans met de telefoon in men handen maar toch te laat...

Is toch logisch?Mijn ps5 net geleverd gekregen vanuit de UK. 10 dagen erover gedaan en wat merk ik nu net... Een UK 'pries' waardoor ik nog naar de Vandenborre of Krefel moet voor een tussenstuk. Ach jah, als het da maar is.![]()

Kunt ge ook doen met de 8 kabel van de ps 4Mijn ps5 net geleverd gekregen vanuit de UK. 10 dagen erover gedaan en wat merk ik nu net... Een UK 'pries' waardoor ik nog naar de Vandenborre of Krefel moet voor een tussenstuk. Ach jah, als het da maar is.![]()
Dan zijde nog geript als ge een 1st gen pro hebt. Enkel de slim en laatste versie van de pro hadden een 8 stekker.Kunt ge ook doen met de 8 kabel van de ps 4
Jaja zéér logisch zelfs maar had hier totaal ni bij stil gestaan. Wilt ge direct gaan spelen en merkt ge da plots op waardoor ge weer moet wachtenIs toch logisch?![]()
Was gwn ff frustrerendJa kan ik mij heel goed voorstellen.Jaja zéér logisch zelfs maar had hier totaal ni bij stil gestaan. Wilt ge direct gaan spelen en merkt ge da plots op waardoor ge weer moet wachtenWas gwn ff frustrerend
Hebt ge echt nergens nog zonen 8 stekker liggen? Ik heb er zo liggen voor mijne PS3, PS4, TV (kunde niet gebruiken obv want dan hebde enkel ne PS5 en genen TVJaja zéér logisch zelfs maar had hier totaal ni bij stil gestaan. Wilt ge direct gaan spelen en merkt ge da plots op waardoor ge weer moet wachtenWas gwn ff frustrerend
). Mijnen Tacx (fietstrainer) heeft ook nen 8 stekker geloof ik. Enfin, als ge heel effe nadenkt gade misschien wel ergens nen adapter hebben liggen waar ge nen 8 stekker nodig hebt.PayPal kan niet. Sommige Amazons aanvaarden ook Bancontact. En volgens mij hebben ze een aparte login, maar ben daar niet zeker van.Ik heb nog geen ervaring met Amazon, is dat per site (NL DE ES FR IT CO.UK) een aparte login, of delen al die sites dezelfde login ?
En is creditcard de enige manier, of kan je ook op voorhand paypal koppelen ?
Ik heb mij dezelfde dag een tussenstuk gekocht bij Vandenborre voor 10eur. Helemaal ni aan gedacht aan die 8stekker want ik heb ook een Tacx staan. Ach jah, eind goed al goed nuHebt ge echt nergens nog zonen 8 stekker liggen? Ik heb er zo liggen voor mijne PS3, PS4, TV (kunde niet gebruiken obv want dan hebde enkel ne PS5 en genen TV). Mijnen Tacx (fietstrainer) heeft ook nen 8 stekker geloof ik. Enfin, als ge heel effe nadenkt gade misschien wel ergens nen adapter hebben liggen waar ge nen 8 stekker nodig hebt.

En dan heb je nog geluk dat de UK ook 230V heeft want anders zou dat een probleem kunnen geven met uw PS5 hier vermoed ik..Mijn ps5 net geleverd gekregen vanuit de UK. 10 dagen erover gedaan en wat merk ik nu net... Een UK 'pries' waardoor ik nog naar de Vandenborre of Krefel moet voor een tussenstuk. Ach jah, als het da maar is.![]()
Ik denk dat je probleemloos meerdere kan bestellen bij Amazon. Ikzelf heb ook voor m'n familie en dichte vrienden PS5's kunnen kopen via Amazon. Wel telkens van een ander land (NL, DE en IT). Zijn allemaal mooi aangekomen ruim voor de voorspelde leverdatum trouwens.Ik ben aan het vissen voor twee hele goede maten waarbij hun job het niet toelaat om constant de GSM bij te hebben op de werklvoer, die luxe heb ik wel.
Er was net een drop op Amazon DE van Disc edition + spiderman ultimate edition. Betaling is gelukt, dus als de bestelling niet geannuleerd raakt zal er eentje alvast blij zijn.
Stel dat ik nog eens deze portie geluk heb, kan ik dan een tweede bestellen via Amazon ? Of cancellen ze jouw bestelling van zodra je zien dat je in het verleden al eentje gekocht hebt ?
Nee, zolang je er geen 2 probeert te kopen tijdens 1 bestelling.Of cancellen ze jouw bestelling van zodra je zien dat je in het verleden al eentje gekocht hebt ?