D
Deleted member 611
Guest
En dan toch maar pochen dat er al 7,8miljoen wereldwijd zijn verkocht.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt!Wel zot dat we al 6 maand op zoek zijn naar een PS5 maar ondertussen nog niet bijna iets gemist hebben qua games. Op deze manier mag de zoektocht gerust nog eens 6 maand duren.

'
Staan idd op veel plekke lege dozen met dan erop: 'niet verkrijgbaar'Mijn vrouw was gisteren haar shopping-achterstand aan het inhalen.
Ze was even langsgegaan bij de Game Mania (omdat er coole controller-houders in den etalage stonden).
Zei ze tegen mij: 'Ah ja, daar stonden PS5's te koop'
Ikke van: 'Nee, nee,,,ge hebt verkeerd gezien'
Maar ze bleef volhouden. Mogelijk dat er gewoon wa lege dozen als reclame stonden want volgens mij staat hij in geen enkele winkel als losse verkoop, en zeker nie in de GM![]()

Ik zal een brilleke voor haar kopenStaan idd op veel plekke lege dozen met dan erop: 'niet verkrijgbaar'![]()

Bijna in elke winkel staan er zo lege dozen..Mijn vrouw was gisteren haar shopping-achterstand aan het inhalen.
Ze was even langsgegaan bij de Game Mania (omdat er coole controller-houders in den etalage stonden).
Zei ze tegen mij: 'Ah ja, daar stonden PS5's te koop'
Ikke van: 'Nee, nee,,,ge hebt verkeerd gezien'
Maar ze bleef volhouden. Mogelijk dat er gewoon wa lege dozen als reclame stonden want volgens mij staat hij in geen enkele winkel als losse verkoop, en zeker nie in de GM![]()

Bron?Blijkbaar komen deze week nieuwe leveringen..
Nonkel Yamato van bij Sony!Bron?
Mn broer had dit ergens gelezen. Geen idee waar.Bron?

Ik heb er alvast geen weet van.Blijkbaar komen deze week nieuwe leveringen..
Waarschijnlijk kan je bij Game Mania nog pre-order plaatsen maar als je vóór kerstmis ene wilt zou ik dat afradenKan je eigenlijk ergens nog een pre order plaatsen ? Want straks is het terug kerstmis en dan heb ik nog geen PS5...![]()