PS5 waar nog te vinden?

Als je die bots in't oog houdt is het echt niet moeilijk eigenlijk om er eentje te scoren, je moet er wel snel bij zijn.

Voordeel van thuiswerken, gsm ligt naast mij dus binnen de 10 seconden kan ik checken.

Heb ook al gemerkt als bv op amazon een disc of digital versie komt er nadien meestal de andere versie volgt op die amazon. (zelfde amazon altijd).

Ik weet niet meer wie het destijds op 9Lives heeft gezegd, maar ik ben die persoon wel nog steeds dankbaar. Die zei toen dat de euroshop in Veldegem er zou hebben. Ben toen in november nog geweest maar was enkel nog verkrijgbaar op bestelling. Je moest niets betalen dus ik had zoiets van: niks te verliezen. Ik was de achtste persoon op een lijst met maximaal acht namen.

Lange tijd niets meer gehoord dan. Ik had eigenlijk niet verwacht dat ze me nog zouden bellen. Zo'n winkel staat waarschijnlijk laag op de prioriteitenlijst van stock. Niet zo lang geleden dan toch uit mijn bed gebeld geweest door zo'n typisch West-Vlaamse kassierster "eje gie azo nen playstation besteld meneerre?"

Ik had de hoop eigenlijk al opgegeven en dacht dat het nog maanden ging duren. Was wel nice :D

Waarom vertrouwde je dat niet dan bij Dreamland, vraag ik mij af. Je hoeft er pas te betalen bij afhaling en er is geen aankoopverplichting dus er is geen enkel risico door wél te bestellen als je kans hebt. In het slechtste geval sta je op een lijst voor de volgende batch.
Ja geen idee. Er stond levering na 2 a 3 dagen, maar aangezien bijna nergens eenen te vinden was, dacht ik dzt het onmogelijk was dat hij effectief geleverd zou zijn.
achteraf ‘dom’ natuurlijk.
Helaas mijn verjaardag van vorige zaterdag nket gehaald. Nuja mijn ps4 doet momenteel zijn werk wel nog + heb genoeg in mn huis en tuin. Maar er is altijd eenen welkom :p

Dit weekend met medewerker in mediamarkt in Zwijnaarde gesproken en ze krijgen steeds regelmatiger consoles binnen die gewoon in de winkel verkocht zullen worden. Voor Oostakker en Zwijnaarde is het gewoon zoveel mogelijk hun social media in de gaten houden
Wel klote dat je nu een afspraak moet maken om uberhaupt langs te gaan he

Game Mania liet mij vorige dinsdag 23/03 weten dat mijn PS5 bij hun klaarligt maar door een fout in hun nieuwe kassasysteem kunnen ze geen Playstations verkopen. Na wat opzoekwerk blijkt dit over all Game Mania's te gaan...
Eerst zoals iedereen het lange wachten op een pre-order waar ik zeker begrip voor heb aangezien dit wereldwijd zo is maar dat Game Mania gedoe vind ik werkelijk frustrerend. :wallbash:

Ik ben eigenlijk nog maar net begonnen met proberen er eentje vast te krijgen, ik had gedacht dat het tegen maart/april wel beschikbaar zou zijn maar kijk eens aan :) Hopelijk ergens in de komende weken dan eens prijs. Zetten ze in Dreamland nog mensen op een lijst of is dat allemaal gesloten?
De lijsten zijn gesloten, alle pre-orders zijn 100% afgewerkt. Als er stock is komen ze op de site en moet je dus rap zijn.

Mijn amazon bestelling zou gisteren normaal moeten aangekomen zijn maar blijft vast zitten in Moeskroen. Zou nu ten laatste de 9de geleverd worden. Hopen op morgen dan al zeker.. :-)

Daarnet beschikbaar op Amazon.es en .fr maar niet gelukt om een te kopen. Toen de melding van .fr binnenkwam zat ik nochtans met de telefoon in men handen maar toch te laat...

Terug
Bovenaan