Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
LinkjeHeb ene op b&s geplaatst. Voor de geintresseerden![]()

"eje gie azo nen playstation besteld meneerre?"

Ja geen idee. Er stond levering na 2 a 3 dagen, maar aangezien bijna nergens eenen te vinden was, dacht ik dzt het onmogelijk was dat hij effectief geleverd zou zijn.Waarom vertrouwde je dat niet dan bij Dreamland, vraag ik mij af. Je hoeft er pas te betalen bij afhaling en er is geen aankoopverplichting dus er is geen enkel risico door wél te bestellen als je kans hebt. In het slechtste geval sta je op een lijst voor de volgende batch.

Wel klote dat je nu een afspraak moet maken om uberhaupt langs te gaan heDit weekend met medewerker in mediamarkt in Zwijnaarde gesproken en ze krijgen steeds regelmatiger consoles binnen die gewoon in de winkel verkocht zullen worden. Voor Oostakker en Zwijnaarde is het gewoon zoveel mogelijk hun social media in de gaten houden
Lol idd maar volgens mij nemen MM geen pre orders meer aan?MM Deurne ook een aanrader, Dirk fixt er wel 1tje voor je.
Denk dat de meeste winkels geen pre orders meer dlen eigenlijkLol idd maar volgens mij nemen MM geen pre orders meer aan?

Ze zijn wel traag met versturen/leveren precies, nog altijd niet verzonden

Ze zijn wel traag met versturen/leveren precies, nog altijd niet verzonden![]()
die datums zijn redelijk correct.Inderdaad, wijkt nooit ver af van de werkelijke leverdatum.als er 13 april staat, zou ik me nog geen zorgen beginnen maken hoordie datums zijn redelijk correct.
De lijsten zijn gesloten, alle pre-orders zijn 100% afgewerkt. Als er stock is komen ze op de site en moet je dus rap zijn.Ik ben eigenlijk nog maar net begonnen met proberen er eentje vast te krijgen, ik had gedacht dat het tegen maart/april wel beschikbaar zou zijn maar kijk eens aanHopelijk ergens in de komende weken dan eens prijs. Zetten ze in Dreamland nog mensen op een lijst of is dat allemaal gesloten?

Is weer ineens omhoog gegaan de prijs weiger echt om meer te geven![]()
PS5 Hardware - Playstation 5 Disc Edition
Ps5 disc editie Bieden vanaf 499 euro nieuw in ongeopende doos met factuur Afhalen in Oostende of versturen(kost voor de koper)www.beyondgaming.be
weer eentje op B&S