Console PS3 Games

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cerv.Be

Well-known member
Crowdfunder FE
Heist-op-den-Berg
iTrader: 100% (276/276)
Gevraagde goederen
PS3 games
Ik ben op zoek naar volgende PS3 games in goede staat en geen platinum versies

- Red Dead Redemption
- Uncharted 2
- Metal Gear Solid 4
- Gran Turismo 6
- Batman Arkham City
- The Last of Us
- Bioshock Inifinite
- Super Street Fighter IV
- Need for Speed Most Wanted

Zet in dit topic wat je hebt en voor hoeveel incl verzending, liefst meer games in pakket. Ik ben alleszins niet van plan er veel geld aan te geven, het is geen must voor mij om ze te hebben.
 
GT6 Anniversary edition & The last of us (sealed).
Beiden komen van bij men PS3 pack indertijd.

Die Last of us is blijkbaar sealed wel nog geld waard, al vermoed ik dat mijn editie door de 'do not sell seperately sticker' wat minder waard is :) .
Ik ben wel niet zo voor de opstuur toestanden. Maar als je woonplaats (HOB) klopt wil ik het gerust wel tot bij jou brengen.

30€ (excl verzending dan) voor beiden lijkt me een faire prijs?
 
Ik zal eens kijken deze week, heb normaal de meeste wel liggen (mag je voor rond de 5/stuk dan)
Graag!

GT6 Anniversary edition & The last of us (sealed).
Beiden komen van bij men PS3 pack indertijd.

Die Last of us is blijkbaar sealed wel nog geld waard, al vermoed ik dat mijn editie door de 'do not sell seperately sticker' wat minder waard is .
Ik ben wel niet zo voor de opstuur toestanden. Maar als je woonplaats (HOB) klopt wil ik het gerust wel tot bij jou brengen.

30€ (excl verzending dan) voor beiden lijkt me een faire prijs?
Veel te duur voor mij, het is niet voor een verzameling of wat dan ook dus ik heb ook geen nood aan sealed en perfecte exemplaren. 2dehands smijten ze naar je kop met PS3 games en vind je ze makkelijk voor 5EUR/stuk en zelfs minder. Toch bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan