Racing rate de Need For Speed games

NFS Underground 1 veruit de beste soundtrack die ik ooit in een race game beleefd heb. Elke song is echt nen banger niet normaal :p :love: Deze playlist zet ik soms nog in de auto op :laugh:



Most wanted soundtrack ook wel goeie herinneringen :D

 
Ziezo, THE RUN uitgespeeld. heerlijk weer.

Net eens begonnen met:
NFS: Most wanted 2012
NFS: Hot pursuit 2010 (alsook remake 2020 op ps4).

valt me op dat beide games toch veel moeilijker te besturen zijn (de auto's). Toch zeker in het begin, die vrij brakke auto's (alleja Porsche carrera als je dat brak kan noemen :unsure: )
Wel eens de savegames gedownload van all cars, en die betere wagens zijn toch veel stabieler op de baan.

Dus ja, het is imo vrij frustrerend als je van 0 moet beginnen. Op hot pursuit bv, zat ik vast op de ps4, en daar zijn geen all cars cheats mogelijk, en na 7 keer proberen en nog steeds laatstes eindigen in een race, heb ik het opgegeven, en naar de PC overgeschakeld.
 
In tienerjaren veel NFS gespeeld.
Favorieten:
1) NFS2SE (uiteraard)
2) NFS Most Wanted
3) NFS Underground 1 en 2 + Carbon (kan deze niet goed uit elkaar houdenà

Deze week NFS Unbound geprobeerd via PS Plus, maar viel echt sterk tegen. Qua racegames laatste jaren GT7 gewoon, dus echte arcade racers niet meer gewoon. Maar besturing en gevoel was nul voor mij in NFS Unbound, speelde heel onaangenaam.
 
Ik heb vrijwel elke NFS gespeeld, de meeste uitgespeeld en sommige zelfs meerdere keren.
Mijn top 5.
5. Unbound. Ik had verwacht dat het animé gehalte mij niet zou aanstaan, maar dankzij Game Pass toch maar eens geprobeerd en heel aangenaam verrast, zeker na Heat. Zelfs de verhaallijn is oké, zeker voor een racegame.
4. Shift 2. De eerste Shift was al goed, de 2de deed alles gewoonweg beter. En de cameo's van echte racers.
3. Underground 2. De sfeer, de open wereld, de soundtrack. Alles aan deze game klopte, op één uitzondering na.
2. The Need for Speed. Voor mij zal de eerste NFS altijd één van de meest memorabele games allee tijden blijven. Mijn eerste Playstation game. Komende van de SNES met racers zoals Top Gear en Mario Kart was dit grensverleggend. Het gevoel dat ik toen had heb ik daarna nog zelden gevoeld.
1. Most Wanted 2005. De game die duidelijk maakte dat Underground 2 één ding mistte, de politie. En ook al was het verhaal flinterdun, iedereen haatte Razor.
 
Terug
Bovenaan