Mijn ouders zijn momenteel klant bij Proximus met een formule “Internet + TV + Vaste lijn (gratis na 17u)”.
In hun straat werd er Fiber aangelegd en ze kregen een promo folder met opties om over te stappen. Ze wensen dit eventueel te doen, maar willen hun mogelijkheden (Internet + TV + Vaste lijn) behouden.
Echter wordt er bij de getoonde packs niets gezegd over een vaste lijn. De enige vermelding van een vaste lijn is de zin “Onbeperkt gratis bellen met je vaste lijn” als je een extra Gigabit optie neemt.
Ik heb reeds contact opgenomen met de Proximus klantendienst en kreeg al 3 verschillende antwoorden.
Persoon 1: Bij pack “Fiber Flex Internet + TV” zit een vaste lijn inbegrepen.
Persoon 2: Je moet de pack “Fiber Telephony + TV” nemen. Echter vind ik deze pack niet in hun folder of website? En wat met internet?
Persoon 3: Je moet pack “Fiber Flex Internet + TV” nemen met de extra Gigabit optie.
Is er iemand die bij Proximus werkt of dezelfde opties reeds heeft bij Proximus die me kan helpen?
In hun straat werd er Fiber aangelegd en ze kregen een promo folder met opties om over te stappen. Ze wensen dit eventueel te doen, maar willen hun mogelijkheden (Internet + TV + Vaste lijn) behouden.
Echter wordt er bij de getoonde packs niets gezegd over een vaste lijn. De enige vermelding van een vaste lijn is de zin “Onbeperkt gratis bellen met je vaste lijn” als je een extra Gigabit optie neemt.
Ik heb reeds contact opgenomen met de Proximus klantendienst en kreeg al 3 verschillende antwoorden.
Persoon 1: Bij pack “Fiber Flex Internet + TV” zit een vaste lijn inbegrepen.
Persoon 2: Je moet de pack “Fiber Telephony + TV” nemen. Echter vind ik deze pack niet in hun folder of website? En wat met internet?
Persoon 3: Je moet pack “Fiber Flex Internet + TV” nemen met de extra Gigabit optie.
Is er iemand die bij Proximus werkt of dezelfde opties reeds heeft bij Proximus die me kan helpen?