Ben jij een rollercoasterfan?


  • Totaal aantal stemmers
    152
Iemand die hier een Plopsaland abonnement heeft, is dit de moeite waard ?

We zijn aan het overwegen wonen ook maar 25 min ervan.
Wij hebben al enkele jaren een abo voor Plopsaland. Als je zo dichtbij woont, haal je dat abo er sowieso uit.
Ten opzichte van bijvoorbeeld de Efteling, valt de prijs voor een plopsa abonnement best mee.
 
Wij hebben al enkele jaren een abo voor Plopsaland. Als je zo dichtbij woont, haal je dat abo er sowieso uit.
Ten opzichte van bijvoorbeeld de Efteling, valt de prijs voor een plopsa abonnement best mee.
Welke abonnement hebben jullie, wij denken die van 110 euro te nemen enige verschil met die van 200 euro is dat Plopsa de aqua de panne er bij zit en met die van 110 heb je 50 procent korting.

Nu vind ik persoonlijk dat er niet veel in het zwembad is voor de hele kleine kinderen, wanneer wij naar daar geweest zijn was het ook erg koud in het zwembad de kleine zat heel de tijd te rillen van de koude.
 
Welke abonnement hebben jullie, wij denken die van 110 euro te nemen enige verschil met die van 200 euro is dat Plopsa de aqua de panne er bij zit en met die van 110 heb je 50 procent korting.

Nu vind ik persoonlijk dat er niet veel in het zwembad is voor de hele kleine kinderen, wanneer wij naar daar geweest zijn was het ook erg koud in het zwembad de kleine zat heel de tijd te rillen van de koude.
Wij hebben dat van 110 + een parkingabonnement. Regelmatig zijn er wel kortingen om die abonnementen aan te kopen.
Ook zeker checken bij welke dingen je allemaal korting krijgt. Da's ook wel vaak de moeite.
 
was gisteren aan het kijken voor tickets phantasia land in duitsland.

zag op website staan 41 euro ipv 61 euro (promo) zou dat echt kloppen, of is 41 eigenlijk de normale prijs voor dag ticket?
lijkt me inderdaad al genoeg hé.

Voor in mei zou het zijn.
 
was gisteren aan het kijken voor tickets phantasia land in duitsland.

zag op website staan 41 euro ipv 61 euro (promo) zou dat echt kloppen, of is 41 eigenlijk de normale prijs voor dag ticket?
lijkt me inderdaad al genoeg hé.

Voor in mei zou het zijn.
Als je ze voor 41 euro kan krijgen zou ik dat gewoon doen. De prijs op de website van het park zelf is altijd veel te veel.
 
was gisteren aan het kijken voor tickets phantasia land in duitsland.

zag op website staan 41 euro ipv 61 euro (promo) zou dat echt kloppen, of is 41 eigenlijk de normale prijs voor dag ticket?
lijkt me inderdaad al genoeg hé.

Voor in mei zou het zijn.
Tickets voor phantasialand zijn afhankelijk van de periode en wijzigen regelmatig in prijs (worden duurder naarmate de datum nadert, beetje zoals vliegtickets). Onlangs geweest naar phantasia winterland op een weekdag voor 27 euro. 41 euro voor mei lijkt me vrij goeie prijs.
 
Wij hebben dat van 110 + een parkingabonnement. Regelmatig zijn er wel kortingen om die abonnementen aan te kopen.
Ook zeker checken bij welke dingen je allemaal korting krijgt. Da's ook wel vaak de moeite.
Bij die van 110 zit er toch ook parking bij ? Juist voor Plopsa station antwerp niet
 
was gisteren aan het kijken voor tickets phantasia land in duitsland.

zag op website staan 41 euro ipv 61 euro (promo) zou dat echt kloppen, of is 41 eigenlijk de normale prijs voor dag ticket?
lijkt me inderdaad al genoeg hé.

Voor in mei zou het zijn.
Ik ben begin Januari voor €35 gegaan op een weekdag. Ik had ze 1 week op voorhand besteld via de website.
 
Allright
De tickets voor vrijdag en zaterdag zijn dan 44 zie ik. En zondag 35.

We hebben dan maar beslist om zondag te gaan. Zal zowiezo wel druk zijn... Dus dan is het beter dat je de goedkoopste tickets neemt. Dan heb je een reden minder om te vloeken als het daar een mierennest is 😁

Wel dik excited. Eerste keer voor ons phantasialand. We maken er een weekendje keulen van.

Op website staat park sluit om 18.00 en op google 20.00. Wat is het nu.
Soit 18u is nog perfect he. 3 uur rijden dus tegen 21u thuis. Om maandag dan te moeten werken.
 
Gisteren naar de Efteling geweest met de kinderen. Was er nog nooit geweest en eigenlijk een totale leek op het gebied van pretparken.

Zeer aangenaam verrast. Mooi park, vriendelijk personeel. Heel mooie attracties (droomvlucht/fata Morgana/Symbolica)

Leuke achtbanen ook. (Die houten was heel leuk, Joris en de draak)

Maar vooral, er was daar geen kat. De kinderen hadden een dag geen school dus was wel ideaal. Letterlijk nergens moeten aanschuiven, personeel zei ook steeds van als jullie nog eens willen blijf maar gewoon zitten.

Denk niet dat ik ooit in een hoogseizoen/drukke periode zal gaan.. dat aanschuiven is niks voor mij.
 
Gisteren naar de Efteling geweest met de kinderen. Was er nog nooit geweest en eigenlijk een totale leek op het gebied van pretparken.

Zeer aangenaam verrast. Mooi park, vriendelijk personeel. Heel mooie attracties (droomvlucht/fata Morgana/Symbolica)

Leuke achtbanen ook. (Die houten was heel leuk, Joris en de draak)

Maar vooral, er was daar geen kat. De kinderen hadden een dag geen school dus was wel ideaal. Letterlijk nergens moeten aanschuiven, personeel zei ook steeds van als jullie nog eens willen blijf maar gewoon zitten.

Denk niet dat ik ooit in een hoogseizoen/drukke periode zal gaan.. dat aanschuiven is niks voor mij.
We doen morgen net hetzelfde; kinderen geen school 👌
 
Hoe is het de laatste tijd nog in Bobbejaanland? Ik ga donderdag met mijn petekind naar daar (9 jaar). Is het te doen daar qua wachttijden?
 
Iemand die hier een Plopsaland abonnement heeft, is dit de moeite waard ?

We zijn aan het overwegen wonen ook maar 25 min ervan.

Hier sinds afgelopen najaar ook abonnement en we vonden het de investering echt wel z'n geld waard. Plopsa zelf hebben we nog maar 1x bezocht (maar deze zomer sowieso nog eens), maar Plopsa Indoor ligt hier ook maar 20min vandaan dus ideaal dan wel om in de winter met de kleine daar even heen te gaan in het weekend. En naast de Plopsa-parken zelf, haalt ge ook wel veel voordeel uit de partners die deelnemen. Dit jaar bv al naar de Zoo van Antwerpen en Sealife Center geweest, en dat was telkens 40% korting. Ook bv bij Kinepolis 30% korting waardoor ge maar 7,5 euro betaalt om naar de film te gaan.

Wie een abonnement overweegt, dus zeker ook de extra voordelen eens checken want als ge een gezin zijt dat per jaar meerdere uitstappen doet dan is het alleen al omwille van die éxtra kortingen z'n geld waard.
 
Laatst bewerkt:
 
Wij zijn van plan om in Februari 2024 (krokusvakantie) naar Disneyland Parijs te gaan, (2 volw. & 1 kind)

Mijn vrouw kan moeilijk verlof krijgen in de paas & grote vakantie. Ons huwelijksreis was ook in Februari/Maart maar dan zaten we in Egypte.

In parijs zal het daar wel kouder zijn dus vroeg ik mij af of we er wel iets gaan hebben, heel de dag ingeduffeld met dikke jas, muts, wanten, sjaal,......

Aan te raden of niet?
 
Wij zijn van plan om in Februari 2024 (krokusvakantie) naar Disneyland Parijs te gaan, (2 volw. & 1 kind)

Mijn vrouw kan moeilijk verlof krijgen in de paas & grote vakantie. Ons huwelijksreis was ook in Februari/Maart maar dan zaten we in Egypte.

In parijs zal het daar wel kouder zijn dus vroeg ik mij af of we er wel iets gaan hebben, heel de dag ingeduffeld met dikke jas, muts, wanten, sjaal,......

Aan te raden of niet?
Hoogstpersoonlijk natuurlijk, ik ga tijdens de herfstmaanden naar pretparken omdat er dan minder volk is. Ik heb geen last van de koude want zoals je zelf aangeeft, je kan je ernaar kleden.
 
Wij zijn van plan om in Februari 2024 (krokusvakantie) naar Disneyland Parijs te gaan, (2 volw. & 1 kind)

Mijn vrouw kan moeilijk verlof krijgen in de paas & grote vakantie. Ons huwelijksreis was ook in Februari/Maart maar dan zaten we in Egypte.

In parijs zal het daar wel kouder zijn dus vroeg ik mij af of we er wel iets gaan hebben, heel de dag ingeduffeld met dikke jas, muts, wanten, sjaal,......

Aan te raden of niet?
Laatste keren ben ik altijd in de winter naar Disneyland Parijs gegaan.
Dikke jas en klaar... Uiteindelijk zijn het overgrote deel van de eigenlijke attracties toch binnen.
 
Terug
Bovenaan