Premier League: Engels Voetbal 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Blijkbaar een chauffeur onder invloed van drugs die een shortcut wilde nemen door een ambulance te volgen in een straat waar nog geen wagens in mochten.

Hopelijk als 1st choice striker ipv jackson...

Wel een koopje om eerlijk te zijn. hopelijk past hij ook in het systeem.

Is wel een talent maar toch verrast. Die ploeg heeft echt een ervaren ruggengraat nodig. Spits, Palmer, Caicedo, Verdediger en keeper.

Ik had die eerder bij Everton gezien, zowel qua ontwikkeling als speelminuten. Bij de Toffees vertrekken DCL en Beto. Broja loopt daar ook niet meer rond?
Bij Chelsea ligt hij in de weegschaal met Jackson maar die heeft een goeie CL finale achter de rug

Veel geruchten rond Ange out. Benieuwd of Levy het gaat doen.. En wie hij dan klaar heeft als vervanger. Thomas Frank meest genoemd, maar niet zeker of dat de juiste match is. Silva? Glasner?

Ik had die eerder bij Everton gezien, zowel qua ontwikkeling als speelminuten. Bij de Toffees vertrekken DCL en Beto. Broja loopt daar ook niet meer rond?
Bij Chelsea ligt hij in de weegschaal met Jackson maar die heeft een goeie CL finale achter de rug
Beto gaat wel blijven denk ik, DCL mag zijn valies pakken. Broja idd terug naar Chelsea, gemaakt van glas dus mag weg. Chermiti zal ook terug fit zijn.

Niet oud en blessuregevoelig genoeg
Ergste is dat je helaas gelijk hebt ook daarmee.
Men is al hard aan het zoeken naar een 38jarige zonder contract maar die ooit voor die of die club gespeeld heeft en daardoor een debiel hoog loon vraagt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan