StevenFM
Well-known member
Met een 1-2 nederlaag waren ze zelfs op een positief doelsaldo geëindigd!After losing 4-1 at home to Brighton, Tottenham are the first side in top-flight history to lose 22 games in a 38-game season and not be relegated.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met een 1-2 nederlaag waren ze zelfs op een positief doelsaldo geëindigd!After losing 4-1 at home to Brighton, Tottenham are the first side in top-flight history to lose 22 games in a 38-game season and not be relegated.
Twente is zelfs ooit kampioen geworden met een negatief doelsaldo, dus alles kan!Met een 1-2 nederlaag waren ze zelfs op een positief doelsaldo geëindigd!
Is die eigenlijk einde contract? Aangezien ik las dat dit zijn laatste wedstrijd was voor Aston Villa.Die actie van Martinez gisterenDat kost Aston Villa meer dan waarschijnlijk CL-voetbal hè.
Ik snap echt niet dat die clown twee maal oprij verkozen is tot beste keeper van de wereld. Haalt veel te veel fratsen uit en dit was dus een hele kostbare.
Aston Villa zal moeten verkopen en hij is wel redelijk wat waard. Wilt ook weg blijkbaar.Is die eigenlijk einde contract? Aangezien ik las dat dit zijn laatste wedstrijd was voor Aston Villa.
Klopt, maar dé fase is toch die afgekeurde goal?Die actie van Martinez gisterenDat kost Aston Villa meer dan waarschijnlijk CL-voetbal hè.
Ik snap echt niet dat die clown twee maal oprij verkozen is tot beste keeper van de wereld. Haalt veel te veel fratsen uit en dit was dus een hele kostbare.
Psr redenen, alhoewel dat ik dat allemaal niet snap. Maar niet op alle clubs van Tel?Aston Villa zal moeten verkopen en hij is wel redelijk wat waard. Wilt ook weg blijkbaar.
Dat telt voor alle premier league clubs. Maar Aston Villa staat 200m in het rood over de laatste paar seizoen heb ik ergens gelezen. Vorig jaar hebben ze Douglas Costa moeten verkopen om net binnen de lijntjes te kleuren en nu zonder champions league mag je verwachten dat het weer heel moeilijk zal worden. Rashford en Ascensio houden zal al bijna zeker niet lukken.Psr redenen, alhoewel dat ik dat allemaal niet snap. Maar niet op alle clubs van Tel?
Zal gemist worden, we zien wat er komt
Luiz Wss.Dat telt voor alle premier league clubs. Maar Aston Villa staat 200m in het rood over de laatste paar seizoen heb ik ergens gelezen. Vorig jaar hebben ze Douglas Costa moeten verkopen om net binnen de lijntjes te kleuren en nu zonder champions league mag je verwachten dat het weer heel moeilijk zal worden. Rashford en Ascensio houden zal al bijna zeker niet lukken.
ja hallo, zag het ook net passeren van bevriende Liverpool supporters die ter plaatse zijn.Die auto wat inreed op die Liverpool-fans![]()
Eerst afwachten wat de omstandigheden zijn he. Laatst was dat ook gebeurd en bleek de bestuurder onwel te zijn geworden.FFS ook gezien, wat een idiote wereld leven we toch in. Hopelijk komt iedereen erdoor.
Er zijn redelijk wat beelden van, ook van hoe het begonnen is. Hij is zeker niet onwel geworden maar zal niet beginnen speculeren.Eerst afwachten wat de omstandigheden zijn he. Laatst was dat ook gebeurd en bleek de bestuurder onwel te zijn geworden.
Lavia moet idd vooral zwijgen, heeft echt nog geen zak bewezen buiten dat hij de ziekenboeg goed bezighoud. Wat de rest van uw post betreft, gezien de omstandigheden mag een supporter wel bijzonder tevreden zijn om zijn team na 3 jaar terug in de CL te zien. De manier waarop was niet alles maar uiteindelijk eindigen ze wel 4des en dat met het jongste team van alle PL ploegen... ja er werd (vaak ondoordacht) met geld gesmeten naar jonge profielen die niets (of weinig) bijbrachten maar er zitten ook wel enkele potentiële toppers bij. Ik kijk uit naar volgend seizoen met Santos & Estevao. Hopelijk smijten ze Jackson buiten (wishful thinking) en halen ze een goede 9 en doelman en we kunnen hopen op meer dan dit seizoenFantastisch seizoen van Chelsea met hun 4e plaats, fantastisch seizoen van Lavia met zijn 800 speelminuten. En ondanks alles nog zo gevat voor de dag kunnen komen, heerlijk. Hier mogen de supporters echt trots op wezen. Proficiat!
Die auto wat inreed op die Liverpool-fans![]()
ja hallo, zag het ook net passeren van bevriende Liverpool supporters die ter plaatse zijn.
Zij zijn gelukkig safe and sound maar die slachtoffers, hopelijk komen die er goed uit; Al vrees ik voor sommigen.
Fucking hell, ik ben er echt fysiek mottig van. Was daar in 2022 na de verloren CL finale voor de parade voor de FA Cup en League Cup, en wat echt een topdag moet zijn eindigt op die manier. Hopelijk komen de zwaargewonden er ook door.FFS ook gezien, wat een idiote wereld leven we toch in. Hopelijk komt iedereen erdoor.
Zou hoogstwaarschijnlijk een geval van verkeersagressie zijn. Stond geparkeerd voor de straat werd afgesloten, ... Maar bon idd, afwachten.Eerst afwachten wat de omstandigheden zijn he. Laatst was dat ook gebeurd en bleek de bestuurder onwel te zijn geworden.
Zou hoogstwaarschijnlijk een geval van verkeersagressie zijn. Stond geparkeerd voor de straat werd afgesloten, ... Maar bon idd, afwachten.
Wel vreselijk dat de media meteen moet rapporteren dat het over een blanke man gaat