Premier League: Engels Voetbal 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
We're winning away
We're winning away
How shit must you be
We're winning away

Man u virtueel op een 17de plaats, toch iets wat ik nooit echt verwacht had van zo'n ploeg.

Zal geen champions league worden voor forest. Maar als je niet wint van Leicester kan je niet klagen natuurlijk.

Zal geen champions league worden voor forest. Maar als je niet wint van Leicester kan je niet klagen natuurlijk.
Ondanks dat ik het nu niet meteen heb voor die club (nu bon, we hebben bij West Ham het voor niemand echt), had ik het ze wel gegund.
Vind het gewoon leuk als een kleine club even de grondvesten doet daveren.

Een europees ticket is daar sowieso wel een onverwacht gegeven en voor de supporters geweldig volgend seizoen

Dat bobijntje bij Nottingham was de laatste weken al wel duidelijk op. Jammer wel, inderdaad.

Wat mij blij stemt, is dat kleine clubs als Brentford, Bournemouth en een Crystal Palace zich kunnen opwerken naar de mooie middenmoot en hun plaats als PL-kneusje ingenomen wordt door Man United en Tottenham.

Eigenlijk zouden wij al lang niet meer mogen meedoen voor CL voetbal... echt bijzonder vreemd dat het nog steeds mogelijk is. Vrijdag tegen United, die zijn natuurlijk barslecht bezig maar ik zie die tegen ons jammer genoeg niet kansloos. Langs de andere kant spelen die 4 dagen later de EL finale tegen Spurs, dus die zullen vermoedelijk wel meer daarop focussen. Villa speelt diezelfde vrijdag tegen Spurs, dus zelfde verhaal voor hen. Het meest logische zou zijn dat het op de laatste speeldag beslist wordt, een direct duel voor die 5de plek tegen Forest.

Eigenlijk zouden wij al lang niet meer mogen meedoen voor CL voetbal... echt bijzonder vreemd dat het nog steeds mogelijk is. Vrijdag tegen United, die zijn natuurlijk barslecht bezig maar ik zie die tegen ons jammer genoeg niet kansloos. Langs de andere kant spelen die 4 dagen later de EL finale tegen Spurs, dus die zullen vermoedelijk wel meer daarop focussen. Villa speelt diezelfde vrijdag tegen Spurs, dus zelfde verhaal voor hen. Het meest logische zou zijn dat het op de laatste speeldag beslist wordt, een direct duel voor die 5de plek tegen Forest.
ManU zal terug met een B-ploeg aantreden zoals tegen Brentford. Amorim gaat alles op alles zetten. Idem voor Postecoglu want die heeft de belofte gemaakt dat hij in zijn tweede seizoen bij een club altijd bekers wint... Maar hoe je die zag broddelen tegen Bodo/Glimt.

Toch zot eigenlijk hoe een van de grootste clubs ter wereld op een 5/6-tal jaar zo de dieperik kan ingaan door puur mismanagement..

Ben oprecht benieuwd hoe ze dat daar gaan kunnen rechttrekken.

Ze gaan hun best mogen doen tegen Real Betis

echt man. In zo'n belangrijke match zoiets doen, dan zijt ge gewoon dom. Degoutant.
Net de samenvatting gezien, oliedom en voor mij gewoon een heel zware schorsing, hij kijkt echt eerst waar hij is om dan heel bewust vol op dat gezicht te rammen, degoutant.

Sheffield United heeft Bristol kansloos met 6-0 over twee matchen uitgeteld.
Vanavond is het nog Sunderland - Coventry waarbij Sunderland 2-1 in het voordeel is. Frank Lampard is momenteel manager bij Coventry.

ManU zal terug met een B-ploeg aantreden zoals tegen Brentford. Amorim gaat alles op alles zetten. Idem voor Postecoglu want die heeft de belofte gemaakt dat hij in zijn tweede seizoen bij een club altijd bekers wint... Maar hoe je die zag broddelen tegen Bodo/Glimt.
Niet dus.

Cfc wel weer zeer zwak aan het spelen

Edit en hupla..... of tochni... offside

KDB nu al twee keer op korte tijd iemand alleen voor de keeper gezet, maar wat een rotte afwerking telkens.

Face it: houdbaarheidsdatum van Pep voetbal is al een tijdje verstreken
Als city terug relevant wil worden moet hij weg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan