gamer5
Well-known member
April *A team that plays the Liverpool way, and wins the championship in May.
![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
April *A team that plays the Liverpool way, and wins the championship in May.
![]()

Ik weet hetApril *![]()
. Maar "A Liverbird upon my chest" he
.
Zo spannend is dat voor de promotie toch niet. Blackburn en Milwall moeten nog naar Burnley en Sheffield United op de laatste speeldag, en Coventry neemt het thuis op tegen Middlesbrough op die laatste speeldag, maar moet het komend weekend opnemen tegen Luton en Bristol City ontvangt Preston op de laatste speeldag. Het is natuurlijk een onvoorspelbare competitie soms, maar aangezien goal difference de doorslaggevende factor is gevolgd door gemaakte doelpunten, bij evenveel punten, maakt enkel Middlesbrough nog kans om Coventry een hak te zetten.
Degradatie is wel spannender en daar is er meer mogelijk, maar Luton heeft toch een beduidend moeilijker programma dan Derby en is ook qua GD zwaar in het nadeel. Derby speelt nog tegen Hull en Stoke, ik zie ze toch 1x winnen. Ik zie nog eerder Preston of Oxford zakken dan.
Europa League winnen hèFuck maat, man utd.. wat is dit, sjans dat t seizoen nog maar 3 matchen telt want anders zag t er helemaal niet goed meer uit.
Zonde eigenlijk op hoe die club in 10 jaar tijd regelrecht de afgrond is ingegleden..
Klopt, maar heel die ploeg is heel de week "on the piss" geweest he, volkomen begrijpelijk dat dit gebeurt.Cadeautje voor Chelsea vandaag. Belangrijk voor hun voor de top 5 wel.
Van Slot uit vind ik het een beetje belachelijk. Je leert vandaag werkelijk niets met Endo, Jones en Elliot samen te spelen.
Wat een wedstrijdbegin hoho. Lavia met cruciaal balverlies en bingo.Belangrijke match zo meteen. Lavia start, Chelsea met hun zo goed als sterkste starting 11. Ben benieuwd