Premier League: Engels Voetbal 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe wordt diejen 1-0 van Newcastle nu in godsnaam afgekeurd, de keeper springt daar toch gewoon tegen Guimaraes aan?

Blijft wel waanzinnig hoe de kloof jaar na jaar groter blijft worden, wederom de 3 promovendi stante pede ticketje retour en met minder punten dan ooit.
Benieuwd of men daar iets aan gaat doen.

Als je ziet hoeveel geld de West hams en de brightons nu kunnen uitgeven zie ik dat niet snel veranderen. De kloof is gewoon te groot geworden. Ze komen tegenwoordig ook allemaal op en willen voetbal blijven spelen. Dat helpt ook niet.

Ben eens benieuwd naar hoe wrexham t gaat aanpakken nu ze richting championship gaan want die budgetten daar zijn bij sommige clubs daar waarbij de clubs hier kunnen dromen.

En met 5-1 nog eens goed uitgepakt om de titelviering nog wat extra glans te geven. Beetje het geluk dit seizoen dat de andere topploegen een meer wisselvallig seizoen hadden, maar doet helemaal niets af aan deze welverdiende titel

Wat een knalprestatie. Zeker als je ziet, dat er dit seizoen maar €42 mio is uitgegeven, namelijk 30 aan Mamardashvili en 12 aan Chiesa. De eerste komt pas volgend seizoen.

Hij heeft gewoon een heel goed systeem neergezet met veel vertrouwen aan de spelers waardoor die beter zijn gaan spelen, zoals Gravenberch, Gakpo, Diaz, MacAllister, Van Dijk, zelfs Salah

Proficiat aan de Liverpool-fans!

Dit terzijde, de Everton-supporter die blauwe flares als rode verkocht, vond ik toch geniaal gevonden.

IMG_2459.jpeg

Proficiat aan de Liverpool supporters. Het piekt maar bon, als United supporter is de titel voor jullie wel het minste van mijn zorgen.

Nooit verwacht dat Slot in zijn eerste seizoen het zo goed zou doen trouwens!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan