Dan zou ik toch hopen dat hij bij Real gaat tekenenNog altijd niets officieel. Maar het zou een verassing voor iedereen zijn moest die blijven![]()
.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan zou ik toch hopen dat hij bij Real gaat tekenenNog altijd niets officieel. Maar het zou een verassing voor iedereen zijn moest die blijven![]()
.Het kan daar nog wel serieus alle kanten op natuurlijk. Ik zie Derby nog wel zakken.Leeds en Burnley promoveren rechtstreeks. Luton daarentegen moet vrezen voor een 2e degradatie op rij en staat met 1 been in de League One. Het kan snel verkeren...

Het kan daar nog wel serieus alle kanten op natuurlijk. Ik zie Derby nog wel zakken.
Bekijk bijlage 40171
Ook voor de promotion playoffs is het nog wel héél spannend.
Bekijk bijlage 40172
Zoals je zelf zegt, zeer onvoorspelbare competitie. Coventry verloor dit weekend ook met 3-1 vd laatste.Zo spannend is dat voor de promotie toch niet. Blackburn en Milwall moeten nog naar Burnley en Sheffield United op de laatste speeldag, en Coventry neemt het thuis op tegen Middlesbrough op die laatste speeldag, maar moet het komend weekend opnemen tegen Luton en Bristol City ontvangt Preston op de laatste speeldag. Het is natuurlijk een onvoorspelbare competitie soms, maar aangezien goal difference de doorslaggevende factor is gevolgd door gemaakte doelpunten, bij evenveel punten, maakt enkel Middlesbrough nog kans om Coventry een hak te zetten.
Degradatie is wel spannender en daar is er meer mogelijk, maar Luton heeft toch een beduidend moeilijker programma dan Derby en is ook qua GD zwaar in het nadeel. Derby speelt nog tegen Hull en Stoke, ik zie ze toch 1x winnen. Ik zie nog eerder Preston of Oxford zakken dan.
Goh, City tegen Villa, Wolves, Soton, Bournemouth en Fulham. Buiten Soton zit daar geen enkele makkelijke match tussen he. Villa is on fire, Wolves ook en die andere 2 kunnen op hun dag het echt gewoon iedereen moeilijk maken.Zoals je zelf zegt, zeer onvoorspelbare competitie. Coventry verloor dit weekend ook met 3-1 vd laatste.
Trouwens hoe heeft Luton het geflikt om van de PL naar de bottom 3 in de Championship te gaan oO toch ook merkwaardig?
Wat betreft de PL en de CL plaatsen (3-4-5). Chelsea heeft veruit het moeilijkste programma en gaat het vermoedelijk niet halen (helemaal aan zichzelf te danken ntl). Langs de andere kant spelen ze natuurlijk wel nog tegen hun rechtstreekse concurrenten Newcastle & Forest, telkens away wel...
Chelsea moet dus nog tegen Everton, Liverpool, Newcastle, United en Forest
Forest moet nog tegen Brentford, Palace, Leicester, West Ham & Chelsea
City tegen Villa, Wolves, Soton, Bournemouth & Fulham
Villa tegen City, Fulham, Bournemouth, Spurs & United
Newcastle tegen Ipswich, Brighton, Chelsea, Arsenal & Everton.
3 punten verschil tussen 3 en 7. City lijkt me met dat programma vrij zeker van kwalificatie, zelf al verliezen ze van Villa dan is er nog niets verloren want die winnen de volgende 3 matchen vermoedelijk wel. Forest heeft ook een iets 'makkelijker' schema. Het zal er volgens mij om spannen tussen Villa & Newcastle voor die laatste plek.
Wordt heel moeilijk voor VillaZou een verassing zijn moest Chelsea het halen. Denk dat Villa de andere ploeg is dat er van tussenuit zal vallen, Newcastle net iets betere papieren.
Het kan daar nog wel serieus alle kanten op natuurlijk. Ik zie Derby nog wel zakken.
Bekijk bijlage 40171
Ook voor de promotion playoffs is het nog wel héél spannend.
Bekijk bijlage 40172
In de PL is de race voor Europees voetbal ook gewoon razend spannend. Zou met niet verbazen als Chelsea of City geen CL speelt volgend seizoen.
Bekijk bijlage 40173
Benieuwd waar die gaat terecht komen, stilaan fin de carriere maar toch een figuur waar je niets anders dan sympathie voor kan hebben.Einde van een tijdperk. Vardy gaat Leicester verlaten.