Wulf OSB
Well-known member
Ik wil daar gerust voor tekenen.Allez nog een jaartje conference league of Europa League next year... schandalig
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wil daar gerust voor tekenen.Allez nog een jaartje conference league of Europa League next year... schandalig
Toch ook niet zo abnormaal? LFC, Arsenal, Newcastle, City en Aston Villa allemaal een betere ploeg dan Chelsea. Nottingham die zich daar dan nog onverwacht tussen zet. Dan lijkt het me een logische plek voor Chelsea…
Als je puur naar stats kijkt :
Big chances missed : 1 Chelsea 73 , 2 Liverpool 72
Shots : 1 Liverpool 538, 2 Chelsea 528
Shots OT : 1 Liverpool 198 , 2 Chelsea 188
?Ik zou de gemiddelde leeftijd toch +25 doen, voor de rest vrij accuraatZo zien de Engelse voetbalfans eruit volgens AI https://www.hln.be/video/productie/zo-zien-de-engelse-voetbalfans-eruit-volgens-ai-1342096
Klopt dit @Holocene en @Wulf OSB?

hopelijk via de club rechtstreeks een ticket kunnen scorenvoor een deel alvast wel.Zo zien de Engelse voetbalfans eruit volgens AI https://www.hln.be/video/productie/zo-zien-de-engelse-voetbalfans-eruit-volgens-ai-1342096
Klopt dit @Holocene en @Wulf OSB?

Eindelijk evenveel als Man uWoensdag of zondag tijd voor nummer 20![]()
Hoh eindelijk. We hebben er 109 jaar meer gehad dan Manchester United, zij een 15 jaar meer als ons. Zolang hebben we dus niet moet wachtenEindelijk evenveel als Man u
Wel verdiend natuurlijk en blij dat het niet dat ploegje uit manchester is.

Kwou maar wat stoken.Hoh eindelijk. We hebben er 109 jaar meer gehad dan Manchester United, zij een 15 jaar meer als ons. Zolang hebben we dus niet moet wachten![]()
Doe maar zondag dan!!!Woensdag of zondag tijd voor nummer 20![]()
Nog altijd niets officieel. Maar het zou een verassing voor iedereen zijn moest die blijvenKwou maar wat stoken.
Alexander-Arnold blijft die nu of effectief al getekend bij real?