Premier League: Engels Voetbal 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eentje voor @Sir.Killalot !

Grappige is dat die nog tot 2030 onder contract ligt, dus die kan daar zonder problemen nog 5 jaar in't ziekenhuis verblijven voor enkele miljoenen per jaar. Wat een leven.

Grappige is dat die nog tot 2030 onder contract ligt, dus die kan daar zonder problemen nog 5 jaar in't ziekenhuis verblijven voor enkele miljoenen per jaar. Wat een leven.
Die gaat daar inderdaad fijntjes zijn miljoenen rapen, idem Mudrik en consoorten. En die hun loon gaat zelfs jaarlijks omhoog 😅.

En terwijl maar de vrouwenploeg verkopen om de cijfers niet in het rood te laten gaan…

Die gaat daar inderdaad fijntjes zijn miljoenen rapen, idem Mudrik en consoorten. En die hun loon gaat zelfs jaarlijks omhoog 😅.

En terwijl maar de vrouwenploeg verkopen om de cijfers niet in het rood te laten gaan…
Niemand wou die Amerikanen he... allemaal dankzij de UK gov...

Tekenen bij Chelsea blijkt in hindsight nog het beste dat Lavia kon doen gezien zijn gestel. En al zeker zo'n contract van 7 jaar.

Beetje zoals Charly Musonda Jr destijds, ook 10 jaar in de Londense ziekenboeg vertoefd eigenlijk. Sinds zijn avontuur in Cyprus ook alweer zonder club sedert September 2024.
Benieuwd of die nog ergens aan de bak gaat komen, is er ook al bijna 29 uiteindelijk.

Tekenen bij Chelsea blijkt in hindsight nog het beste dat Lavia kon doen gezien zijn gestel. En al zeker zo'n contract van 7 jaar.
Ja, en dat is dus een reden waarom het geld nu nemen toch wel verstaanbaar is.

Nu ja, hopen dat het toch op lange termijn beter uitdraait. En dat hij een beetje een goede kop heeft dat hij zijn geld er niet heeft doorgejaagd tegen dat hij vb 30 is...

Ja, en dat is dus een reden waarom het geld nu nemen toch wel verstaanbaar is.

Nu ja, hopen dat het toch op lange termijn beter uitdraait. En dat hij een beetje een goede kop heeft dat hij zijn geld er niet heeft doorgejaagd tegen dat hij vb 30 is...
In zijn geval sowieso.
Ik denk dat Lavia zelf ook wel al doorhad dat de kans dat hij via een springplank, die een pak minder betaalde, aan de top zou geraken geen optie was met zijn lichaam en hij dus gewoon voor de garantie op veel geld, voor een lange tijd, koos.

Ik denk dus ook wel dat zijn kop goed zit en hij genoeg van zijn miljoenen zal investeren zodat hij na zijn contract rustig kan doen waar hij zin in heeft.

In zijn geval sowieso.
Ik denk dat Lavia zelf ook wel al doorhad dat de kans dat hij via een springplank, die een pak minder betaalde, aan de top zou geraken geen optie was met zijn lichaam en hij dus gewoon voor de garantie op veel geld, voor een lange tijd, koos.

Ik denk dus ook wel dat zijn kop goed zit en hij genoeg van zijn miljoenen zal investeren zodat hij na zijn contract rustig kan doen waar hij zin in heeft.
Glazen bol dan toch, want zijn blessureleed begon pas bij Chelsea.

Hij is bij Southampton in het begin twee maanden uitgeweest met een hamstringblessure maar heeft dat seizoen verder wel 29 wedstrijden gespeeld.

Toch ook weer gewoon een schoolvoorbeeld waarom jonge talenten veel te vroeg vertrekken uit onze competitie. Die stap qua intensiteit is gewoon (te) groot. Wat is er mis met bv. eerst twee seizoenen Anderlecht, waar hij toch sowieso basis zou gestaan hebben, om dan vervolgens via een subtopper de sprong te maken?

Toch ook niet zo abnormaal? LFC, Arsenal, Newcastle, City en Aston Villa allemaal een betere ploeg dan Chelsea. Nottingham die zich daar dan nog onverwacht tussen zet. Dan lijkt het me een logische plek voor Chelsea…

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan