Premier League: Engels Voetbal 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Idd, gezien het politieke klimaat is het mss niet de beste keuze op dit moment. Bij Bayern zou het wel nice zijn (europese competitie, topploeg, link met Kompany,...) Zo kan hij nog een jaar (of twee, drie ??) op hoog niveau spelen.

De vraag is echter of hij dat niveau nog wel zo lang aankan. Op basis van de laatste weken bij city is het antwoord 'nee'.

Ik zie hem echt niet naar een andere topclub verhuizen, maar langs de andere kant is hij wel transfervrij dus misschien zijn er wel 1 of 2 topclubs die er wel nog iets in zien.

Ik gok op de zandbak, heeft toch zelf aangegeven dat het over bedragen gaat die zelfs voor hem moeilijk af te slaan zijn.
En tbh, ik geef hem geen ongelijk 🤷‍♂️

Geen wedstrijd gezien, was onderweg naar Lebbeke om mijn locale club kampioen te zien worden.

Alvast positief is dat de club beslist om na de vele protesten dan toch de "concessions" terug te herbekijken. Hopelijk kunnen de mensen hiermee terug naar het systeem van vroeger maar is nog te bezien natuurlijk.

oa dankzij deze held die een paar seizoenen terug op het veld liep tegen Burnley met de corner vlag.
Symbolischer kan een actie op West Ham niet zijn. Wat info hierover https://www.standard.co.uk/sport/fo...g-greater-at-the-london-stadium-a3787041.html
488657680_2062260767600727_2856327635486692828_n.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan