Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vooral een voetbal stadion.
wat een stadium![]()
![]()
Er zijn toch al wat stadions met safe standing in de PL? Anfield is er alvast één van.vooral een voetbal stadion.
mij zaterdag weer kapot gefrustreerd aan het onze. Nul sfeer, een ramp qua binnen en buiten geraken.
En zie ik dat goed in die hoek bv, voorbereiding/mogelijkheid tot safe standing?
Club Status Notes Arsenal Surveyed fans in May 2022, have a supporters working group on it, considering options (Link) Aston Villa Added in Feb 2024 for ~1,000 for away fans in Upper Doug Ellis stand, with 2,500 more added in Upper Holte End summer 2024 (Link) Bournemouth Brought in Feb 2024 - away section plus a selection of blocks in the North Stand for home fans (Link) Brentford 5,112 home capacity, made up of whole of west end and block S100, plus 1,700 in away end (Link) Brighton & Hove Albion Following a survey with fans in 2024, will introduce at the back of the North Stand for 25/26 (Link) Chelsea 6,234 in the Matthew Harding lower, 6,186 Shed End upper & (away) lower (Link) Crystal Palace Rail seats trialed in row 35 of the Holmesdale Lower in 2022/23 (Link) Everton Planned for section of the south stand in the new Bramley-Moore Dock stadium, expected in 2024/25 (Link) Fulham "Very unlikely for the foreseeable future"(Link) Ipswich Town Introduced in the Upper Cobbold stand summer 2024 (Link) Leicester City Consulting with fans and safety bodies in 24/25 ahead of 25/26 installation(Link) Liverpool 13,300 safe standing capacity. Rows 6-33 of away end now safe standing. Licence granted in 2023/24 - Kop to be fully converted early 24/25 (Link) Manchester City 5,620 safe standing capacity in lower tier south stand (Link) Manchester United 1,500 home capacity, 2,500 away capacity. Further 2,100 to be added for 2023/24 (Link) Newcastle United 1,800 safe standing capacity in SE (Strawberry) corner, and Leazes stand (away) in 2023/24 (Link) Nottm Forest 2,300 safe standing capacity introduced for 2024/25 for home fans in two blocks of Upper Bridgford, one lower Bridgford. Away fans capacity in one block of lower Bridgford (Link) Southampton Initial 2,500 capacity opened in April 2024, with further planned to be introduced in Northam stand for 2024/25 (Link) Tottenham 7,000 home 3,000 away capacity (Link) West Ham United Rail seating in away section of the upper tier, but no current plans for safe standing (Link) Wolves Safe standing capacity: 5,553 Sir Jack Hayward, 2,115 Stan Cullis, 585 for away fans in Steve Bull lower (Link)
Oh, ze staan een pak verder dan ik dacht.Er zijn toch al wat stadions met safe standing in de PL? Anfield is er alvast één van.
Bron: https://www.standunited.uk/tracker
Sowieso zie ik die niet alles winnen, als je die hun PPG bekijkt tot nu toe is er geen enkele reden om dat te denken, zelfde bij ons trouwens.2 belangrijke wedstrijden nu met City away en Newcastle op Anfield. 4/6 of 6/6 nodig volgens mij, anders gaat het nog heel spannend worden met Arsenal die dichterbij kruipen. Al zie ik die ook niet zomaar alles winnen met de blessurelast daar.
Ik zie toch zorgwekkende tekenen. Het middenveld zit er volledig door, vooral Gravenberch. En dat was niet enkel gisteren.Eigenlijk voetballend geen slechte match gisteren, ook kansen genoeg om te winnen, je kan dan op basis van die laatste kans voor Malen zeggen dat 2-2 nog goed is, maar de kansen die we daarvoor laten liggen hadden het volledig anders kunnen laten uitdraaien.
Nunez is echt geen spits voor een topclub.
Voor de rest is een punt op Villa Park echt geen schande en staan we nog altijd op 1.
Het voordeel is dat Man City in de touwen hangt, maar ook verplicht is om te komen want de punten zijn broodnodig.Ik zie toch zorgwekkende tekenen. Het middenveld zit er volledig door, vooral Gravenberch. En dat was niet enkel gisteren.
We slikken te makkelijk goals, en het zijn geen mooi uitgespeelde goals maar absolute weggevers. Je gaat er niet veel winnen als je er altijd 3 moet maken.
En Nunez tja, dat was een jaar geleden ook al duidelijk dat dat niet ging werken. Kan een hele zure misser worden.
Een punt op Villa park is op zich niet slecht, maar omwille van het resultaat tegen Everton moest je hier gewoon winnen. Ik zei 7 op 9 is goed tegen Villa, City en Newcastle. Nu moet je dus gewoon gaan winnen op City.
Beetje overdreven nee? Je doet net alsof Liverpool x-aantal punten achterstaat op de koppositie, je staat er begot 8 voor op een Arsenal dat half hun aanval mist voor de rest van het seizoen. Relax eens. Programma van Arsenal is op het eerste zicht ook nog eens lastiger.Ik zie toch zorgwekkende tekenen. Het middenveld zit er volledig door, vooral Gravenberch. En dat was niet enkel gisteren.
We slikken te makkelijk goals, en het zijn geen mooi uitgespeelde goals maar absolute weggevers. Je gaat er niet veel winnen als je er altijd 3 moet maken.
En Nunez tja, dat was een jaar geleden ook al duidelijk dat dat niet ging werken. Kan een hele zure misser worden.
Een punt op Villa park is op zich niet slecht, maar omwille van het resultaat tegen Everton moest je hier gewoon winnen. Ik zei 7 op 9 is goed tegen Villa, City en Newcastle. Nu moet je dus gewoon gaan winnen op City.
Programma is ongeveer gelijk gebaseerd op de ploegen waartegen we moeten spelen hun positie in de tabel.Beetje overdreven nee? Je doet net alsof Liverpool x-aantal punten achterstaat op de koppositie, je staat er begot 8 voor op een Arsenal dat half hun aanval mist voor de rest van het seizoen. Relax eens. Programma van Arsenal is op het eerste zicht ook nog eens lastiger.
Liverpool wordt gewoon kampioen hoor.
. Dit is anders zoals je zegt, het gaat niet om een City die 90+ punten zeker halen die achter ons aanzit.Ik zie toch weinig reden tot ongerustheid. Met weliswaar een match meer gespeeld sta je respectievelijk 8, 14 en 17 punten voor op de drie achterliggers. Zelfs al mors je nu met punten tegen City en Newcastle, bij Arsenal ligt bijna de hele aanval in de ziekenboeg, die gaan ook niet elke match winnen.Programma is ongeveer gelijk gebaseerd op de ploegen waartegen we moeten spelen hun positie in de tabel.
Waarom ik dit zeg is dat we van de laatste 3 er nu 2 gelijk hebben gespeeld en we totaal niet in vorm zijn.
Voor mij is 7 op 9 tegen Aston Villa, City en Newcastle goed. Ging er vanuit dat het gelijkspel tegen City ging zijn dus vandaar dat we gewoon moeten winnen in mijn ogen om de sluimerende twijfel die je duidelijk ziet bij de spelers er terug uit te halen.
Het zal ook wel wat PTSD zijn van eerder titelstrijden met City. Dit is anders zoals je zegt, het gaat niet om een City die 90+ punten zeker halen die achter ons aanzit.