Agony
Well-known member
Hohja, de eerste 10 sec na de 1-1?Ik vond het soms wel zeeeeer vlot gaan voor Arsenal. Alsof City er echt geen zin in had.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hohja, de eerste 10 sec na de 1-1?Ik vond het soms wel zeeeeer vlot gaan voor Arsenal. Alsof City er echt geen zin in had.

bedankt voor het cadeautjeAnother week another comedy cup, ditmaal Levi Colwill![]()
Wel safe normaal, Leicester, Ipswich en Southampton zijn gewoon veel te plat voor de PL.Die Enzo? had toch ook altijd rood moeten krijgen?
chelsea zoals verwacht wel de betere ploeg en we kwamen paar keer goed weg.
Helaas wel enkele beslissingen waarover ge toch serieus kunt discussiëren en eentje die tot de gelijkmaker leid.
Op naar de volgende.
Midweek? Is toch zondagWel safe normaal, Leicester, Ipswich en Southampton zijn gewoon veel te plat voor de PL.
Dit weekend terugmatch League Cup, midweek FA Cup tegen Plymouth en dan de inhaalmatch tegen Everton, dan is er geen virtuele stand meer maar staan we op gelijke matchen en krijgen we toch nog een iets beter zicht op de titelrace.

Aja, amai, los verkeerd gekeken, donderdag Spurs en dan op zondag Plymouth dus.Midweek? Is toch zondag
Benieuwd voor Everton. Niet zozeer vrees voor het resultaat, we zijn gewoon beter, maar eerder voor het feit dat 1 van hun uilen onze spelers blesseren. Yes, looking at you Pickford!
Safe zeker.Wel safe normaal, Leicester, Ipswich en Southampton zijn gewoon veel te plat voor de PL.
Dit weekend terugmatch League Cup, midweek FA Cup tegen Plymouth en dan de inhaalmatch tegen Everton, dan is er geen virtuele stand meer maar staan we op gelijke matchen en krijgen we toch nog een iets beter zicht op de titelrace.
Die spelen met dezelfde ploeg als vorig weekend tegen City en gaan nu gewoon 2-0 onderuit, ik hoop voor onze titelrace dat dit bij Arsenal in de hoofden gaat zitten in ieder geval.Lijkt me dat Arsenal alweer een mogelijke trofee mag schrappenheerlijk toch
Rashford op de foto van Aston Villa is wel echt![]()
Die mens heeft zich toch heel erg stevig laten gaan precies
alle ze gaan weer wat mensen bannen wss. meer plaats voor toeristen die zitten en klappen....
Ik heb er wat Coutinho vibes bijBen benieuwd of die een meerwaarde gaat zijn, evenals asensio... Mooi op papier maar we zullen zien.