Premier League: Engels Voetbal 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sanchez weer aan het bewijzen dat Chelsea niet moet denken aan een title race met hem in de goal. Hoe blijft die daar elke week in de goal staan? Die hebben 9 keepers had ik ergens gelezen, er moet toch wel 1 beter tussenzitten..

Ze missen Romero en Van De Ven centraal achterin maar Dragusin voldoet gewoon niet en voor de rest is het gewoon allemaal te plat.
Spurs zit in de halve finale van de League Cup maar de positie van Postecoglu is toch stilaan onhoudbaar? Ze staan 15e met slechts 24 punten.

Weer een goei matchke uitgekozen.
Aangezien we geen tickets hadden via de bulk ballot, alles geboekt en gehoopt dat we in de late availability sales tickets konden scoren. Mijn 2 maten hadden op woensdagavond en donderdagmiddag eentje kunnen scoren en bleven mee proberen voor mijzelf zonder succes, tot ik op vrijdagmiddag als we al op de boot zaten ineens geluk had bij het refreshen op de ticket website :coolbrows: .
Eerste keer ticket in de Sir Kenny stand, dit was mijn zicht, één van mijn maten zat et vak naast mij (nog dichter op de middenlijn) nog 5 rijen naar voor, de andere aan de overkant maar dan 2 vakken naast de uitsupporters op rij 2:

IMG_7149.JPEG

Vrijdagochtend vertrokken naar Calais en daar de boot op, om in de vroege avond halverwege Engeland bij onze tussenstop aan te komen.
Zaterdagochtend door naar Liverpool, inchecken in de hostel en naar Anfield! Wat een gevoel toch elke keer om daar aan te komen :love: .
Zaterdag na de match nog wat blijven hangen in een pub op 10 minuutjes wandelen van het stadion, om daarna rustig een Uber richting centrum te pakken, iets te eten en nog rustig op café te gaan.
Gisteren dan terug in één trek richting Dover en naar huis.

Topweekend weer, met een goeie match van Liverpool, lekkere IPA's, lekker Engels ontbijt en een top roadtrip met op zaterdag heel de dag volle zon.

Liverpool ❤️ .

Aangezien we geen tickets hadden via de bulk ballot, alles geboekt en gehoopt dat we in de late availability sales tickets konden scoren. Mijn 2 maten hadden op woensdagavond en donderdagmiddag eentje kunnen scoren en bleven mee proberen voor mijzelf zonder succes, tot ik op vrijdagmiddag als we al op de boot zaten ineens geluk had bij het refreshen op de ticket website :coolbrows: .
Eerste keer ticket in de Sir Kenny stand, dit was mijn zicht, één van mijn maten zat et vak naast mij (nog dichter op de middenlijn) nog 5 rijen naar voor, de andere aan de overkant maar dan 2 vakken naast de uitsupporters op rij 2:

Bekijk bijlage 37514

Vrijdagochtend vertrokken naar Calais en daar de boot op, om in de vroege avond halverwege Engeland bij onze tussenstop aan te komen.
Zaterdagochtend door naar Liverpool, inchecken in de hostel en naar Anfield! Wat een gevoel toch elke keer om daar aan te komen :love: .
Zaterdag na de match nog wat blijven hangen in een pub op 10 minuutjes wandelen van het stadion, om daarna rustig een Uber richting centrum te pakken, iets te eten en nog rustig op café te gaan.

Topweekend weer, met een goeie match van Liverpool, lekkere IPA's, lekker Engels ontbijt en een top roadtrip met op zaterdag heel de dag volle zon.

Liverpool ❤️ .
Kostprijs? Staat ook wel op mijn bucketlist 🙃

Kostprijs? Staat ook wel op mijn bucketlist 🙃
Kosten van deze trip, want het scheelt altijd wel wat met de wisselkoers en hoe goedkoop je vervoer (boot of eurotunnel) kan regelen. We waren dit keer met 3. Alle prijzen zijn voor mijzelf, als je alleen, met 2, ... gaat zijn de prijzen wel anders omdat de prijs van het vervoer dan lager of hoger is.

Boot: 40 euro
Diesel: 6 euro (bedrijfswagen)
Tol (M6 Toll) en Ubers in Liverpool: 21 euro

Verblijf halverwege Engeland, inclusief full English breakfast: 40 euro
Verblijf hostel Liverpool: 50 euro (privékamer met badkamer op de gang)

Avondeten en drankjes halverwege Engeland: 50 euro
Avondeten Liverpool (chippy): 12 euro
Allerhande drank en eten: 80 euro

Ticket wedstrijd: 68,64 euro

Totaal (ongeveer): 370 euro

Bekijk bijlage 37514

Liverpool ❤️ .
Nice.
De Flemish Reds waren er ook zag ik.

Kosten van deze trip, want het scheelt altijd wel wat met de wisselkoers en hoe goedkoop je vervoer (boot of eurotunnel) kan regelen. We waren dit keer met 3. Alle prijzen zijn voor mijzelf, als je alleen, met 2, ... gaat zijn de prijzen wel anders omdat de prijs van het vervoer dan lager of hoger is.

Boot: 40 euro
Diesel: 6 euro (bedrijfswagen)
Tol (M6 Toll) en Ubers in Liverpool: 21 euro

Verblijf halverwege Engeland, inclusief full English breakfast: 40 euro
Verblijf hostel Liverpool: 50 euro (privékamer met badkamer op de gang)

Avondeten en drankjes halverwege Engeland: 50 euro
Avondeten Liverpool (chippy): 12 euro
Allerhande drank en eten: 80 euro

Ticket wedstrijd: 68,64 euro

Totaal (ongeveer): 370 euro

Hier een Villa fan, dan toch veel chance gehad met een ticket te vinden? Boot / hostel op voorhand geboekt, wat indien je toch geen ticket kan vinden?

Stuur je die site eens door? ( in pb )

Hier een Villa fan, dan toch veel chance gehad met een ticket te vinden? Boot / hostel op voorhand geboekt, wat indien je toch geen ticket kan vinden?

Stuur je die site eens door? ( in pb )
Je hebt bij Liverpool de bulk ballots waar je kan op inschrijven, daar hadden we niks (ingeschreven voor alle matchen waarvoor we konden inschrijven). Dan maar beslist met 3 om alles te boeken en in de late availability (altijd de week voor de match, waar season ticket holders enal hun ticket via de club herverkopen omdat ze zelf niet kunnen) te proberen. We hadden dat al eens succesvol gedaan paar jaar terug.
2 maten hadden op woensdag en donderdag een ticket gescoord zo, ikzelf vrijdag op de boot, inderdaad geluk, maar ook gewoon enorm veel op die ticket website zitten en constant refreshen en dan héél snel zijn.

Het was het echter weer allemaal waard, wat een gevoel elke keer weer om Anfield te zien opduiken in het straatbeeld, het voelt echt elke keer weer als thuiskomen.

Nice.
De Flemish Reds waren er ook zag ik.
Idd.

Al wel eens gedacht om het via hen aan te pakken, maar ik geniet toch elke keer van dat zelf uit te zoeken en dan gewoon met wat vrienden een roadtrip te doen. Ik bekijk elke keer ook de vluchten, als die goedkoop zijn doen we het zo, maar met de auto is het zeker zo gezellig.

Verliefd worden op een ploeg in Londen had praktischer geweest :biglaugh: .

Idd.

Al wel eens gedacht om het via hen aan te pakken, maar ik geniet toch elke keer van dat zelf uit te zoeken en dan gewoon met wat vrienden een roadtrip te doen. Ik bekijk elke keer ook de vluchten, als die goedkoop zijn doen we het zo, maar met de auto is het zeker zo gezellig.

Verliefd worden op een ploeg in Londen had praktischer geweest :biglaugh: .
ja, voor ons is het iets evidenter.
Liverpool al enkele keren gedaan (de stad, liverpool zelf maar 1x) , ook telkens zelf geregeld. 1x gewoon op en af zonder overnachting. Zo zot krijg je mij niet meer tegenwoordig.

ja, voor ons is het iets evidenter.
Liverpool al enkele keren gedaan (de stad, liverpool zelf maar 1x) , ook telkens zelf geregeld. 1x gewoon op en af zonder overnachting. Zo zot krijg je mij niet meer tegenwoordig.
Het is bij mij begonnen met liefde voor een club en is door de jaren heen liefde voor een club, stad en de mensen daar geworden.

Het is bij mij begonnen met liefde voor een club en is door de jaren heen liefde voor een club, stad en de mensen daar geworden.
Ondanks het vele lachen met de Scoucers vanuit het zuiden/londen, zijn het in het algemeen wel leuke mensen.
Er mij telkens kostelijk amuseerd, die ene keer ietsje te gezien we zelf ons hotel niet meer terugvonden :biglaugh:

Qua stadion zegt Goodison Park mij dan weer meer. Maar ik heb dan ook een zwak voor die oude houten banken.

Moest ik er nog teruggaan is het ook heel zeker met overnachting. Op en af kan ik niet meer aan.

Ondanks het vele lachen met de Scoucers vanuit het zuiden/londen, zijn het in het algemeen wel leuke mensen.
Er mij telkens kostelijk amuseerd, die ene keer ietsje te gezien we zelf ons hotel niet meer terugvonden :biglaugh:

Qua stadion zegt Goodison Park mij dan weer meer. Maar ik heb dan ook een zwak voor die oude houten banken.

Moest ik er nog teruggaan is het ook heel zeker met overnachting. Op en af kan ik niet meer aan.
Ik zat voor de eerste keer in de Sir Kenny stand en daar kreeg ik ook terug meer het “proper football stadium” gevoel.

Ik moest zijwaarts door de turnstiles en achter de tribune bij de drank en eetstandjes is het best smal. De oude main was ook zo (maar dan met houten zitjes!).

Vandaar dat ik puur als voetbalfan wel eens naar Craven Cottage of Villa Park wil, lijken mij leuke stadions.

Bekijk bijlage 37514

Liverpool ❤️ .
Vet! Foto toont helaas ook één van de grootste problemen van het moderne Anfield aan, veel te veel hospitality plaatsen (11k, meeste van gans de PL) die leeg blijven tot minuut 55-60...

Ik ben heel blij dat destijds gekozen werd om Anfield uit te breiden ipv één of ander futuristisch stadion maar je merkt wel de prijs die we moeten betalen. Oude main/anfield road stand waren veel compacter & gezelliger imo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan