Premier League: Engels Voetbal 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vet! Foto toont helaas ook één van de grootste problemen van het moderne Anfield aan, veel te veel hospitality plaatsen (11k, meeste van gans de PL) die leeg blijven tot minuut 55-60...

Ik ben heel blij dat destijds gekozen werd om Anfield uit te breiden ipv één of ander futuristisch stadion maar je merkt wel de prijs die we moeten betalen. Oude main/anfield road stand waren veel compacter & gezelliger imo.
Klopt. Wel blij dat ik eens deze plaatsen had, top qua zicht, maar ook hoe je binnen gaat en die concourse zijn nog echt zoals het moet eigenlijk.
Die oude houten zitjes op de main waren verschrikkelijk en geweldig tegelijk.

Fuck, ik wil al terug.

Vet! Foto toont helaas ook één van de grootste problemen van het moderne Anfield aan, veel te veel hospitality plaatsen (11k, meeste van gans de PL) die leeg blijven tot minuut 55-60...

Ik ben heel blij dat destijds gekozen werd om Anfield uit te breiden ipv één of ander futuristisch stadion maar je merkt wel de prijs die we moeten betalen. Oude main/anfield road stand waren veel compacter & gezelliger imo.
Dat is exact het gevoel dat ik ook met Jan Breydel/Olympia heb ...
Hoewel het rot is, het water over binnen loopt, je geen plekje vind waar er geen wind is, en de wc's op niets trekken zal ik altijd nostalgisch blijven terugkijken naar onze bunker als er ooit een nieuw stadion komt. Dit straalt een bepaalde rauwheid uit wat toch nog altijd meer bij voetbal hoort - en niet één of andere futuristisch, blinkende vloer stadion die meer weg heeft van een cinema in de buitenlucht.

Ik zat voor de eerste keer in de Sir Kenny stand en daar kreeg ik ook terug meer het “proper football stadium” gevoel.

Ik moest zijwaarts door de turnstiles en achter de tribune bij de drank en eetstandjes is het best smal. De oude main was ook zo (maar dan met houten zitjes!).

Vandaar dat ik puur als voetbalfan wel eens naar Craven Cottage of Villa Park wil, lijken mij leuke stadions.
Craven Cottage? Die barak, tis wel speciaal ja, int begin van mijn supporterscarriere geweest.
Naar Villa voor de brexit 2 x per jaar en dan nog een a 2 uitmatchen.
Sinds brexit ist wel duurder geworden en ook moeilijker om aan tickets te geraken.

Emirates is modern maar wel indrukwekkend.
Heb de Championship finale fulham - villa in wembley gezien ( die verloren maar gekke sfeer )
Ik mis nog Anfield en Old trafford op mijn palmares. Dan heb ik in Engeland gezien wat ik wou zien van stadia.

Birmingham is voor mij groot Gent, leuke stad.

Craven Cottage? Die barak, tis wel speciaal ja, int begin van mijn supporterscarriere geweest.
Naar Villa voor de brexit 2 x per jaar en dan nog een a 2 uitmatchen.
Sinds brexit ist wel duurder geworden en ook moeilijker om aan tickets te geraken.

Emirates is modern maar wel indrukwekkend.
Heb de Championship finale fulham - villa in wembley gezien ( die verloren maar gekke sfeer )
Ik mis nog Anfield en Old trafford op mijn palmares. Dan heb ik in Engeland gezien wat ik wou zien van stadia.

Birmingham is voor mij groot Gent, leuke stad.
Ewel, in het terugrijden passeert ge van Liverpool richting Dover dus Birmingham, als we meer tijd hadden wilden we misschien naar Villa gaan kijken en onderweg heeft 1 van mijn 2 kompanen eens gekeken zondag voor tickets en we konden gewoon tickets kopen op de Villa website.
Ik gok dat dat dan last minute terug vrijgekomen tickets zijn?

Craven Cottage al enkele keren geweest. Leuk stadion.
Villa Park ook wel.

Volgende stadions al gedaan:
Upton Park (logisch, blijft het mooiste, beste, ooit natuurlijk)
London Stadium (ook logisch, dikke merde)
White Hart Lane
Emirates
Stamford Bridge
Selhurst Park
The New Den
Riverside
Fratton Park
St. Mary's
Amex (noemt dat nog zo bij Brighton?)
Molineux
Craven Cottage
Villa Park
St. Andrews
Old Trafford
Etihad
Goodison Park
Anfield (voor de verbouwing)
St. James Park
Hull City (kan niet op de naam komen)
Wembley
Millenium Stadium (noemt nu ook anders)
City Ground (Forrest)
Dagenham & Redbridge
Ricoh Arena (Coventry)

Craven Cottage al enkele keren geweest. Leuk stadion.
Villa Park ook wel.

Volgende stadions al gedaan:
Upton Park (logisch, blijft het mooiste, beste, ooit natuurlijk)
London Stadium (ook logisch, dikke merde)
White Hart Lane
Emirates
Stamford Bridge
Selhurst Park
The New Den
Riverside
Fratton Park
St. Mary's
Amex (noemt dat nog zo bij Brighton?)
Molineux
Craven Cottage
Villa Park
St. Andrews
Old Trafford
Etihad
Goodison Park
Anfield (voor de verbouwing)
St. James Park
Hull City (kan niet op de naam komen)
Wembley
Millenium Stadium (noemt nu ook anders)
City Ground (Forrest)
Dagenham & Redbridge
Ricoh Arena (Coventry)
City Ground lijkt mij ook wel plezant? Of ben ik daar mis in?
Upton Park is er wel eentje waarvan ik het spijtig vind dat ik er nooit geweest ben.

City Ground lijkt mij ook wel plezant? Of ben ik daar mis in?
Upton Park is er wel eentje waarvan ik het spijtig vind dat ik er nooit geweest ben.
Ja. Zeker als bezoeker.
Eerst gaan drinken aan de overkant van het water bij Notts County.

En dan 's avonds wat cultuur opdoen bij Hooters

Je zou toch beginnen denken dat het voor Pep stilaan voorbij is in Manchester.

Alleen ongelofelijk dat hij nét voor deze lange vormdip een nieuw contract getekend heeft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan