Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat wel eens tijd worden. Dat je als trainer je maar niet aanpast aan het spelersmateriaal en omstandigheden is echt wel onbegrijpelijk. Een heel matige coach.Ange gaat vliegen voorspel ik.
Toch onbegrijpelijk dat je daar zoveel geld voor betaald hebt en dan De Gea gratis hebben laten gaan.Onana![]()

Die 2de goal was wel een beauty. Na 60 minuten moest het eigenlijk 4-0 zijn en dan maken ze het zichzelf toch nog moeilijk.Wat een matchpeak Everton om aan 80min nog steeds te stressen bij 3-1 voorsprong
.Topcoach, geef die mens een levenslangs contract bij spurs aubGaat wel eens tijd worden. Dat je als trainer je maar niet aanpast aan het spelersmateriaal en omstandigheden is echt wel onbegrijpelijk. Een heel matige coach.
Laatste tijd meer en meer 'Ange out' vanuit de fanbase, merk ik.Gaat wel eens tijd worden. Dat je als trainer je maar niet aanpast aan het spelersmateriaal en omstandigheden is echt wel onbegrijpelijk. Een heel matige coach.
geen idee. Die zen makelaars zaten int stadion gisteren trouwens... maresca zei trouwens na afloop vd match dat het probleem is dat hij teveel aanvallend ingestelde middenvelders heeft (die beginnen mokken om gebrek aan speeltijd) en dat door de constante blessures van Lavia & nu ook enzo er zich centraal problemen beginnen voordoen. Klopt natuurlijk volledig (maar waarom dan casadei verkopen?) maar zen doelman en diepe spits zijn uiteraard een evengroot probleem...@chomo waarom hebben wij interesse in Garnacho?![]()
Iraola en Thomas Frank lijken me inderdaad de voornaamste kandidaten. Het is inderdaad een punt dat als je die nu niet aan boord krijgt, je misschien beter wacht. Beter Ange dan Ryan Mason ofzo tot de rest van het seizoen. Of Allardyce tot het einde van het seizoen?Laatste tijd meer en meer 'Ange out' vanuit de fanbase, merk ik.
Lang kunnen verdedigen met veel blessures, maar zeker dit weekend toch ook gewoon heel wat fout gedaan.
Probleem is: Wie kunnen ze nu krijgen?
Iraola lijkt mij geschikt, maar pas na dit seizoen. Die gaat Bournemouth nu niet verlaten.
Ik zie ze nog tot eind dit seizoen met Ange doen en, tenzij ze de League Cup of Europa League winnen, in de zomer iemand nieuw aantrekken.
Iraola top of mind bij mij, maar even goed kan het een Marco Silva (of Thomas Frank?) zijn. RDZ zal nog wel bij Marseille blijven, I assume.

Iraola en Thomas Frank lijken me inderdaad de voornaamste kandidaten. Het is inderdaad een punt dat als je die nu niet aan boord krijgt, je misschien beter wacht. Beter Ange dan Ryan Mason ofzo tot de rest van het seizoen. Of Allardyce tot het einde van het seizoen?![]()
Toen ik de oorspronkelijke post las en nog moest scrollen zat in mijn hoofd: gezien de positie van spurs, maar 1 man Big Sam.
Ge krijgt waarvoor ge betalen wilt hé.. 40miljoen..mooie entree van Khusanov