Premier League: Engels Voetbal 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier via via (want via de club zelf ging de communicatie rampzalig, nochtans "connecties" binnenin) een supporterscafe 6 tickets kunnen scoren + all incl bar voor/na de match 🙏🏻
Hier weer 2 keer geprobeerd om via de bulk ballot in het begin en in het half van het seizoen een kans te krijgen om tickets te kopen voor 1 van de matchen, 2 keer niks, vorig seizoen had ik er gelukkig toen wel kunnen bemachtigen. Dus hebben we het er maar op gewaagd en de boot en hostel gewoon geboekt, we hebben dat nog eens gedaan en hadden toen geluk door veel refreshwerk op de ticketwebsite.

Gaat ge een heel weekend? Vlucht of auto? Hotel/hostel?

Hier weer 2 keer geprobeerd om via de bulk ballot in het begin en in het half van het seizoen een kans te krijgen om tickets te kopen voor 1 van de matchen, 2 keer niks, vorig seizoen had ik er gelukkig toen wel kunnen bemachtigen. Dus hebben we het er maar op gewaagd en de boot en hostel gewoon geboekt, we hebben dat nog eens gedaan en hadden toen geluk door veel refreshwerk op de ticketwebsite.

Gaat ge een heel weekend? Vlucht of auto? Hotel/hostel?
Yes, zaterdag tot maandag (hadden ons wat ingedekt voor het geval dat de match ging verplaatst worden voor tv rechten, vorig jaar zo int zak gezet)
Eerst nachtje Manchester, dan Liverpool. Vertrekkende uit Charleroi, hostel/airbnb geboekt

Forest verdiende het gelijkspel, imo, op basis van de eerste helft.
Sels wel een wereldmatch, mag gezegd. En wat een stofzuiger is die Andersen :love:

Brentford uit is wel één van de moeilijke fixtures.
Konden gisteren ook gewoon winnen tegen City, maar helaas niet kunnen af maken op het einde.

Grote kans dat Arsenal straks punten laten liggen ook, dus no harm done bij Liverpool lijkt me.

Niet akkoord eigenlijk. We waren niet goed eerste helft maar Forest heeft 1 kans gehad in de hele wedstrijd, en die zat. 2de helft was het een belegering waar alleen Sels voorkomt dat ze verliezen. Paar hele goede spelers bij Forest inderdaad, die Murillo vond ik ook sterk.

Er zijn geen makkelijke wedstrijden maar als je kampioen wilt worden moet je daar gewoon winnen. Brentford niet in geweldige vorm en Bournemouth kan maar net 11 spelers opstellen. De derby is de derby natuurlijk maar Moyes pist altijd in zijn broek tegen Liverpool 😅.

Na het bekijken van de match gisteren, ik ga die all incl bar goed kunnen gebruiken.
Controleer zeker extra of het all in is.
Ik herriner mij nog ten tijde van Upton Park/Boleyn Ground.

Onderweg met volle bus. Telefoon van Gina (wat mis ik haar) van de ticket office. "Hello, If you wan't, I can give you 10 tickets in the director seats, access to exclusive bar,...".

Fancy pants dat we zijn, ok doe maar. Tot straks.

Na enkele "scheve" blikken omdat ik daar toekom in mijn Fila trainingsjasje en Adidaskes (op ticket stond uiteindelijk no trainers allowed). Met veel zwier die bar binnen en ja geef ons hier eens 10 pints.
Om dan een rekening te krijgen van 70-80 pond :biglaugh:

Nu het feit dat ik toen Martin Peters (RIP) die voor West Ham euh Engeland het WK heeft gewonnen in 66 heb ontmoet en heb kunnen ambeteren voor een foto maakte het wel goed. Alsook de 1-0 winst toen tegen tottenham.

Fellaini, Mirallas!!!

Mirallas niet serieus hoor, maar Marouane was wel top.
Zelfs Rooney nog eventjes in de beginperiode van Moyes bIj Everton.
Waarom Mirallas niet serieus? Dat was echt een leuke, nuttige voetballer bij Everton. Doelpunten doorheen de jaren 6-8-7-4-4. Dat is ook weer niet zo slecht voor een buitenspeler.

er zit meer moeite in deze post dan in west ham op het veld vandaag.

Ik ga ook nog eens gaan zien..
Verliezen tot daar aan toe, zijn we gewoon maar op dergelijke manier...

Bournemouth effe dé ploeg in vorm, Newcastle, afgedroogd. Toch een vreemd seizoen...

Edit : arsenal thuis 2-2 tegen Villa, dat had ik ook niet verwacht.

Dat klopt toch echt niet helemaal. Ik vond Liverpool gewoon veel beter, dominanter.
Ze waren veel beter, maar kan jij aan 1 goede save bedenken van Flekken?

Blijkbaar zelfs een record 38 shots van Liverpool vandaag. Wel maar 6 on target voor de eerste goal en geen enkel waar de keeper een noemenswaardige save voor moest doen.

Maar bon, wat een dag weer :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan