Premier League: Engels Voetbal 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jelle Tack zegt op Twitter dat Mourinho, die zich momenteel onmogelijk aan het maken is in de Super Lig, eerst staat bij de bookies..
Dan weet Jelle Tack niet goed hoe de historiek tussen Friedkin/Roma & Mourinho in elkaar zit... :) het wordt Moyes tot einde seizoen

Dan weet Jelle Tack niet goed hoe de historiek tussen Friedkin/Roma & Mourinho in elkaar zit... :) het wordt Moyes tot einde seizoen
ik zag een artikel/gerucht over Rooney. met alle respect maar ondanks dat die mens het zeker met passie en overtuiging doet, toch niet meteen iemand waar je op rekent om de meubelen te redden

En heeft bij ons (al ben ik er zeker bewust van dat dit jaren geleden is) natuurlijk ook wel mirakels verricht met het team/budget dat we maar hadden.

"Everton ending league positions under David Moyes between 2001 and 2013: 15th, 7th, 17th, 4th, 11th, 7th, 5th, 5th, 8th, 7th, 7th, 6th."

En heeft bij ons (al ben ik er zeker bewust van dat dit jaren geleden is) natuurlijk ook wel mirakels verricht met het team/budget dat we maar hadden.

"Everton ending league positions under David Moyes between 2001 and 2013: 15th, 7th, 17th, 4th, 11th, 7th, 5th, 5th, 8th, 7th, 7th, 6th."
Jullie hadden ook wel wat kwaliteit rondlopen in die periode. Baines op linksback schiet me direct te binnen.

Uitgeschakeld in de FA cup. Was te verwachten tegen Villa.
Maar eerste helft deden we goed mee en waren er al positieve zaken zichtbaar.
2de helft (mee door blessures) wel volledig in elkaar gezakt.

En kudos voor Potter om Scarles te brengen. Gast zit toch al even op de deur te kloppen. In bucharest tegen FCSB was die ook al goud waard 2j terug.

Fulkrug wel weer 3 maand uit.
We moeten dus echt wel dringend een spits bijhalen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan