Premier League: Engels Voetbal 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het onverwachte van een Doku is altijd al zwaar onderbenut door Pep in zijn systeem. Na een goeie actie temporiseren en terugschakelen en al voetballend terug opbouwen.. dat maakt het city voetbal van de laatste jaren (ook toen ze wonnen) enorm saai om naar te kijken.

Ik zou ook graag nog eens KDB zien spelen in een volledige andere voetballende ploeg in opbouw/bal verlies.
KDB in het Klopp-Liverpool :drool:.

Er gaan geruchten dat Mudryk een positieve drugtest zou afgelegd hebben, is al even niet meer geselecteerd omwille van 'ziekte'...

Een gelijkspel in Bournemouth.
Op zich aangename match maar miljaar een goal scoren is toch moeilijk. En eerlijk chance van Fabianski die een topmatch speelde of het was 0 punten.

En die goal van Bournemouth, wat een vrije trap.

Er gaan geruchten dat Mudryk een positieve drugtest zou afgelegd hebben, is al even niet meer geselecteerd omwille van 'ziekte'...

Blijft toch echt een enorme miskoop voor jullie.

Denk dat ze bij Arsenal zeer content zijn dat ze toen Trossard gehaald hebben voor een pak minder geld.

Is maar mijn mening.
Ma.. .. Het niet presteren in functie van die kostprijs.. Zou me niet verbazen moest ie eventueel het randje opgezocht hebben van het toelaatbare.

Hopelijk heeft deze zever geen effect op Chelsea want men voorgevoel zegt nog steeds dat ze het Liverpool van Slot voor gaan zijn in de EPL race.

Ach die jongen heeft gewoon eens de Londense sfeer opgesnoven :D

Ondanks mijn haat aan het london stadium er op 18jan en 15feb nog eens naar toe.

Ach die jongen heeft gewoon eens de Londense sfeer opgesnoven :D

Ondanks mijn haat aan het london stadium er op 18jan en 15feb nog eens naar toe.
Heel jammer dat Upton Park weg is. Dat moet toch geen aangenaam voetbal kijken zijn in dat London Stadium.

Hetzelfde met Highbury.

Heel jammer dat Upton Park weg is. Dat moet toch geen aangenaam voetbal kijken zijn in dat London Stadium.

Hetzelfde met Highbury.
Al vaak een verrekijker nodig, sfeer nul komma nul.
Vroeger hadden clubs en supporters nog een bepaalde schrik/intimidatie om naar Upton Park te komen, nu kunnen ze niet wachten om naar london stadium te komen.

@Holocene
Everton overname rond en schuldvrij?
Je zou er bijna optimistisch van worden.

Dit seizoen overleven en dan zijn we hopelijk terug richting stabiliteit. Zou toch ook wat rust mogen geven.

Moshiri was echt een fucking idioot maar had het hart wel op de juiste plaats. Blij dat ie weg is.

In januari ga ik voor de laatste keer naar goodison, thuis tegen Spurs.

Je zou er bijna optimistisch van worden.

Dit seizoen overleven en dan zijn we hopelijk terug richting stabiliteit. Zou toch ook wat rust mogen geven.

Moshiri was echt een fucking idioot maar had het hart wel op de juiste plaats. Blij dat ie weg is.

In januari ga ik voor de laatste keer naar goodison, thuis tegen Spurs.
Ondanks dat jullie op dit moment toch wel een beetje een tegenstrever zijn hoop ik dat ge de 3 punten pakt.
Spuds die verliest is altijd goed :D

En hopen zeker dat het nu goed is qua beleid, eigenaars,... zeker?

Ondanks dat jullie op dit moment toch wel een beetje een tegenstrever zijn hoop ik dat ge de 3 punten pakt.
Spuds die verliest is altijd goed :D

En hopen zeker dat het nu goed is qua beleid, eigenaars,... zeker?
Ik ging zeggen "het kan niet erger zeker?" Maar we blijven Everton... Dus kans is groot dat er toch weer gigantische fuck ups gaan zijn.

Op papier wel rooskleurig: schuldvrij, nieuw stadium, meer inkomsten, 13 spelers einde contract deze zomer, ...

Ik ging zeggen "het kan niet erger zeker?" Maar we blijven Everton... Dus kans is groot dat er toch weer gigantische fuck ups gaan zijn.

Op papier wel rooskleurig: schuldvrij, nieuw stadium, meer inkomsten, 13 spelers einde contract deze zomer, ...
Is altijd afwachten.
Goodison Park gaat wel gemist worden, die oude houten banken in het uitvak, heerlijk voor een oude knorpot als mezelf. Minder heerlijk als je er vierend vanaf valt, maar bon dat kom ik wel vaker tegen zoals van een biljart tafel in de Boleyn pub vroeger, van zo'n modern klapstoeltje,..

Maar het nieuwe ziet er wel veelbelovend uit en is effectief een voetbalstadion. Hoe ferm ik ook spuds haat die hebben met hun nieuw stadion ook wel goed werk geleverd.
Scheelt sowieso als het stadion voetbal als functie heeft en het niet zoals bij ons een multi-purpose/athletiek stadion is.

Ok dat middenveld van City is hard aant zuigen maar damn, Tielemans wel sterk aant spelen

Edit : en 2-0, City is echt nergens.

Laatst bewerkt:
Putain fieu, Man City weer op hun beuzze aant krijgen. Een combinatie van teveel geblesseerden en spelers uit vorm?
Blijven ook maar datzelfde voetbal van de laatste jaren te spelen terwijl enkele keyspelers in dat systeem niet aanwezig zijn wegens blessure of hopelijk uit vorm zijn. Die ruimte in de rug is dodelijk.

Goed bezig Guardiola.
20241221-160008.jpg

Wie had dat aan het begin van het seizoen kunnen denken? Uiteindelijk is het alleen Rodri die echt ontbreekt in de kern, voor de rest is het quasi exact dezelfde ploeg als vorig seizoen ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan