maccie
Active member
I knowHoop dat ge er nog wat van kunt genieten als het zoals ge zegt al dan niet de laatste zal zijn voor een tijdje!
Betekent niet dat ge niet content kunt zijn met uw eigen pr heSylverscythe zal zichzelf misschien ook vergelijken met andere powerlifters en denken "maar 300", er zullen altijd mensen beter zijn in iets dan u. Betekent niet dat we zelf niet trots mogen zijn op onze verwezenlijkingen, congrats in ieder geval
!
en ik ben er al super tevreden mee. Ik train niet gericht op powerlift, vooral voor recomp (hoewel ik meer op dieet moet letten). Toch, pakweg 2jaar terug had ik me nog mispakt op 100kg deadlift en een gepitste zenuw opgelopen. Nu gaan de trainingen wel lekker zo, pakweg een maand terug was 150kgx1 mijn pr dus ik maak wel progress ... 150x5 is nu geen issue meer. Ik heb meeste probleem met grip, rechterpols heeft blijvende problemen opgelopen door auto- en moto ongeval.
Sylverscythe zal zichzelf misschien ook vergelijken met andere powerlifters en denken "maar 300", er zullen altijd mensen beter zijn in iets dan u. Betekent niet dat we zelf niet trots mogen zijn op onze verwezenlijkingen, congrats in ieder geval
!

.
.