Hoop dat ge er nog wat van kunt genieten als het zoals ge zegt al dan niet de laatste zal zijn voor een tijdje!

Betekent niet dat ge niet content kunt zijn met uw eigen pr he ;) Sylverscythe zal zichzelf misschien ook vergelijken met andere powerlifters en denken "maar 300", er zullen altijd mensen beter zijn in iets dan u. Betekent niet dat we zelf niet trots mogen zijn op onze verwezenlijkingen, congrats in ieder geval :D !
I know :) en ik ben er al super tevreden mee. Ik train niet gericht op powerlift, vooral voor recomp (hoewel ik meer op dieet moet letten). Toch, pakweg 2jaar terug had ik me nog mispakt op 100kg deadlift en een gepitste zenuw opgelopen.
Nu gaan de trainingen wel lekker zo, pakweg een maand terug was 150kgx1 mijn pr dus ik maak wel progress ... 150x5 is nu geen issue meer. Ik heb meeste probleem met grip, rechterpols heeft blijvende problemen opgelopen door auto- en moto ongeval.

Hoe ging het met de hand?
Spierpijn zal rijkelijk aanwezig zijn, gok ik. 😜
Niks last gehad van de hand, dus da's positief. Qua kracht ging het trouwens ook goed, ik had het veel erger verwacht, ik heb er echt van genoten. Direct DL, OHP, (incline) Bench, ...

Hoe lang was het geleden van je hand?
19 februari. Kort daarvoor trouwens corona gehad, dus toen ook niet kunnen trainen. Puur door de hand dus ongeveer 5 weken niet mogen trainen, 1 week in de gips geweest en daarna 4 weken van die bandjes er rond (soort spalken).

Ik heb deze week eens die met gebakken appel genomen, en vandaag smaakte m'n potje aardbei met witte chocolade me gewoon niet meer. Ik ben keihard fan van (gebakken) appelen, maar niet in yoghurt... dacht ik. De 3,6g suiker/100g valt ook redelijk goed mee voor zoiets.

Aanraders voor gyms regio Eeklo-Gent? Of toch maar naar Basic Fit gaan om dan naar verschillende gyms te kunnen gaan (komt goed uit in combinatie met werk)?
Het is om te starten met Stronglifts, genoeg research gedaan, tijd om er aan te beginnen.

Aanraders voor gyms regio Eeklo-Gent? Of toch maar naar Basic Fit gaan om dan naar verschillende gyms te kunnen gaan (komt goed uit in combinatie met werk)?
Het is om te starten met Stronglifts, genoeg research gedaan, tijd om er aan te beginnen.
Niet in die regio specifiek, maar ik ben eigenlijk wel tevreden van Basic Fit. Ik ging zelf eerst naar een kleinere gym (ook pak duurder van BF) om wat persoonlijke begeleiding te krijgen, maar als je weet waar je mee bezig bent kan je (vind ik) even goed naar een BF gaan.

Is er nog iemand van wie het uithoudingsvermogen qua liften gigantisch is achteruitgegaan na een covid infectie?
Ik heb 2 weken geleden covid gehad en nu na 2 weken ben ik nog steeds zo ongelooflijk uitgeput in de gym en kan ik amper mijn schema afmaken...

Is er nog iemand van wie het uithoudingsvermogen qua liften gigantisch is achteruitgegaan na een covid infectie?
Ik heb 2 weken geleden covid gehad en nu na 2 weken ben ik nog steeds zo ongelooflijk uitgeput in de gym en kan ik amper mijn schema afmaken...
Dat is wel een vaak voorkomend gevolg ja. Bevriend koppel zijn beide (goede) marathon kopers. Ondertussen al 1 a 1,5 maand genezen van covid... 10km lopen gaat nog niet.

Mijn gymbuddy heeft begin januari Covid gehad en pas 2 weken terug heeft hij ECHT terug kunnen trainen zoals daarvoor. Na een week of 6 had hij nog een hartslag in rust van 95 (normaal 60).

Ik was dus vorige week donderdag voor de eerste keer terug gaan trainen na een week of 5/6, zondag dan terug (met eerder vernoemde maat) en die had een nogal euh, killer workout gemaakt. Ik voel elke spier in mijn lijf denk ik nu :coolbrows: .

Ik heb trouwens de skyr momenteel vervangen door magere of volle kwark (heb beide staan) en doe er zelf fruit in, net iets economischer en ook lekker.

Gisteren in de gym; ik dacht ja waarom niet? 10 pull ups kunnen doen op de juiste manier :)
Vroeger kon ik me nog niet optrekken :crazy:

Niet veel last gehad na mijn covid besmetting. Terug begonnen waar ik was geëindigd en dan gewoon elke keer overloaden. Eerste week wel hevige doms in de benen 😂

Niet in die regio specifiek, maar ik ben eigenlijk wel tevreden van Basic Fit. Ik ging zelf eerst naar een kleinere gym (ook pak duurder van BF) om wat persoonlijke begeleiding te krijgen, maar als je weet waar je mee bezig bent kan je (vind ik) even goed naar een BF gaan.
Is idd waar, maar als je een rustigere gym vindt is dat zowizo al een win. Ga maar eens savonds naar de basic fit, een mierennest is er niks tegen.

Is idd waar, maar als je een rustigere gym vindt is dat zowizo al een win. Ga maar eens savonds naar de basic fit, een mierennest is er niks tegen.
Goh ja, dat is het he, een rustigere gym, maar mijn lokale gym hier (heb er meer dan een jaar getraind) kampt eigenlijk gewoon met hetzelfde probleem, een beetje te veel volk voor het aanwezige materiaal. De BF in Herentals is niet al te groot, maar meestal krijg ik daar wel mijn routine rond, tenzij er 2 powerlifters zijn, die zowel het squat rack als het DL platform bezet houden voor ongeveer een uur. Een fucking uur en ze hebben meer tegen elkaar staan lullen dan iets anders.

daarom dat ik nu terug smorgens ga nu dat ze terug 24/7 open zijn. Savonds is de BF hier gewoon niet aangenaam, bench en squatracks zijn continu bezet door mensen die hun spraak meer trainen dan hun lichaam.

Goh ja, dat is het he, een rustigere gym, maar mijn lokale gym hier (heb er meer dan een jaar getraind) kampt eigenlijk gewoon met hetzelfde probleem, een beetje te veel volk voor het aanwezige materiaal. De BF in Herentals is niet al te groot, maar meestal krijg ik daar wel mijn routine rond, tenzij er 2 powerlifters zijn, die zowel het squat rack als het DL platform bezet houden voor ongeveer een uur. Een fucking uur en ze hebben meer tegen elkaar staan lullen dan iets anders.
daarom dat ik nu terug smorgens ga nu dat ze terug 24/7 open zijn. Savonds is de BF hier gewoon niet aangenaam, bench en squatracks zijn continu bezet door mensen die hun spraak meer trainen dan hun lichaam.
Herkenbaar. Waar ik ga is het meestal wel rustig genoeg (of dat zo goed is voor de zaakvoerder is iets anders), maar af en toe trainen daar ook zo twee gevallen die gewoon gigantisch lang wachten tussen de beurten en daar dan gewoon wat rondhangen en praten. Bonuspunten als ze beiden iets anders willen doen.

Er kwam ook zo ooit eens iemand bij ons trainen, die ook aan een slakkengang aan het deadliften was. Ik vroeg dan gewoon "ah heb je nog lang werk?". Dat is een normale vraag bij ons, want ik wil ook wel eens deadliften. Antwoord: "ja, want ik ben een powerlifter". Ik denk dat mijn gezicht niet helemaal neutraal bleef toen ik zei "ik ook" en dan met de crappy gechromeerde bar naast de zijne maar ben gaan opwarmen met zijn gewicht. Soms kom je toch echt clowns tegen.

Vergelijkbare onderwerpen

D
Reacties
14
Weergaven
2K
Terug
Bovenaan