Oh die moet ik proberen dan. Welk merk?Oh man, die eiwit chocomousse van AH is niet normaal lekker, die 'protein pudding'.
Hier zal trainen er even niet inzitten, hand gebroken.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh die moet ik proberen dan. Welk merk?Oh man, die eiwit chocomousse van AH is niet normaal lekker, die 'protein pudding'.
Euhm, melkunie dacht ik?Oh die moet ik proberen dan. Welk merk?
Hier zal trainen er even niet inzitten, hand gebroken.

Ik zou het niet te ingewikkeld zoeken eigenlijk. Gratis oefeningen aanleren via IG, dan spreken we toch gewoon over video's die je bv. op het juiste youtubekanaal of via sites zoals Starting Strength kan vinden?Is er eigenlijk een goed IG account, waar je gratis oefeningen kan aanleren.
Ben die betalende app's of IG accounts die doorlinken naar hun website beu![]()

Is dat nu pudding of chocomousse? Morgen ook eens achter kijken.Euhm, melkunie dacht ik?
Zit blijkbaar 20 gram eiwitten in maar smaakt nochtans naar gewone chocomousse lol
Bekijk het positief, dit geeft u de kans om constant hetzelfde domme grapje te maken.Update: gips is eraf, maar ik mag voorlopig nog geen kracht zetten/zware dingen heffen.
Gok deze maar dan chocolade - versie: https://www.ah.nl/producten/product/wi474604/melkunie-protein-pudding-karamel-zeez-lactosevrIs dat nu pudding of chocomousse? Morgen ook eens achter kijken.

Gok deze maar dan chocolade - versie: https://www.ah.nl/producten/product/wi474604/melkunie-protein-pudding-karamel-zeez-lactosevr
Zelf gigantische fan van de Salted Caramel.
Skyr / Kvargh zijn ook aanraders als je graag iets zoeter hebt met voldoende eiwitten + vrij laag qua kcal.

Bij mij gaan alarmen af genre een nieuwe hoop onzin eerlijk gezegdGeen idee welk topic er beter geschikt voor is, hier of dat van over/ondergewicht dus
Hier al iemand ervaring met E-fit ?
In Hasselt is net een nieuwe vestiging geopend, maar heel veel vind je er niet van terug, ook geen prijzen dus ik vermoed prijzig..
Soort van fitness, maar dan met elektrospierstimulatie ?
Vriendin was het tegengekomen en is nu uiteraard wel nieuwsgierig/geïntreseerd

Nee dat heb ik haar ook al gezegd.Geen ervaring mee maar .. er bestaat geen magische pil/oefening/ supplement / techniek/... Waardoor je betere resultaten zal krijgen.
Maar als door de electrostimulatie uw vriendin gemotiveerd zal zijn om meer/langer/ consequenter te trainen kan het de moeite zijn.
Het belangrijkste is nog steeds consequentie
Goh ja het zou toch al 10jaar bestaan in België blijkbaar.Bij mij gaan alarmen af genre een nieuwe hoop onzin eerlijk gezegd![]()