Persoonlijk niet zo'n fan van al die gesuikerde of met zoetstoffen zoet gemaakte dingen. Gewoon Skyr "natuur" van Delhaize huismerk eet ik al eens, of de Griekse yoghurt ook van hen.

Btw, dit is gewoon vookeur, niet dat ik suiker ban ofzo; mijn guilty pleasure is nog altijd een boterham met choco en daar eet ik infeite gewoon veel te veel van.

Is er eigenlijk een goed IG account, waar je gratis oefeningen kan aanleren.
Ben die betalende app's of IG accounts die doorlinken naar hun website beu :p

Elitefts en Renaissance Periodisation youtube kanalen zijn aanraders.

Powerliftingtowin.com en strongerbyscience.com zijn iok goede sites. Het is me wel een raadsel waarom je je zou willen beperken tot IG accounts

Is er eigenlijk een goed IG account, waar je gratis oefeningen kan aanleren.
Ben die betalende app's of IG accounts die doorlinken naar hun website beu :p
Ik zou het niet te ingewikkeld zoeken eigenlijk. Gratis oefeningen aanleren via IG, dan spreken we toch gewoon over video's die je bv. op het juiste youtubekanaal of via sites zoals Starting Strength kan vinden?

Het warm water is al lang uitgevonden :)

Update: gips is eraf, maar ik mag voorlopig nog geen kracht zetten/zware dingen heffen :cry: .
Bekijk het positief, dit geeft u de kans om constant hetzelfde domme grapje te maken.

"... dus ik kan ook niet meer gaan pissen <cue vettig lachske>".

Absurd druk nu de CST en reservatie weg is in de Basic Fit.
Trainen was echt niet leuk :(

Nu de CST weg is zie ik ook een ander publiek.

Geen idee welk topic er beter geschikt voor is, hier of dat van over/ondergewicht dus

Hier al iemand ervaring met E-fit ?
In Hasselt is net een nieuwe vestiging geopend, maar heel veel vind je er niet van terug, ook geen prijzen dus ik vermoed prijzig..

Soort van fitness, maar dan met elektrospierstimulatie ?
Vriendin was het tegengekomen en is nu uiteraard wel nieuwsgierig/geïntreseerd

Geen ervaring mee maar .. er bestaat geen magische pil/oefening/ supplement / techniek/... Waardoor je betere resultaten zal krijgen.

Maar als door de electrostimulatie uw vriendin gemotiveerd zal zijn om meer/langer/ consequenter te trainen kan het de moeite zijn.
Het belangrijkste is nog steeds consequentie

Geen idee welk topic er beter geschikt voor is, hier of dat van over/ondergewicht dus

Hier al iemand ervaring met E-fit ?
In Hasselt is net een nieuwe vestiging geopend, maar heel veel vind je er niet van terug, ook geen prijzen dus ik vermoed prijzig..

Soort van fitness, maar dan met elektrospierstimulatie ?
Vriendin was het tegengekomen en is nu uiteraard wel nieuwsgierig/geïntreseerd
Bij mij gaan alarmen af genre een nieuwe hoop onzin eerlijk gezegd :)

Geen ervaring mee maar .. er bestaat geen magische pil/oefening/ supplement / techniek/... Waardoor je betere resultaten zal krijgen.

Maar als door de electrostimulatie uw vriendin gemotiveerd zal zijn om meer/langer/ consequenter te trainen kan het de moeite zijn.
Het belangrijkste is nog steeds consequentie
Nee dat heb ik haar ook al gezegd.
Ze gaat volgende week eens voor een proefsessie, dan zullen we al wel meer weten zeker.
Denk dat dit haar gewoon meer aanspreekt omdat het rustiger is - op afspraak etc dan bv. de basic fit

Bij mij gaan alarmen af genre een nieuwe hoop onzin eerlijk gezegd :)
Goh ja het zou toch al 10jaar bestaan in België blijkbaar.

Vergelijkbare onderwerpen

D
Reacties
14
Weergaven
2K
Terug
Bovenaan