Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Altijd hé, in het begin is dat verraderlijk. Niets aan de hand, *fluit*, en de 2de dag moeite hebben met de trappen.@Sylverscythe tweede dag is erger![]()
Jep, maar het was lang geleden dat ik zoveel last had om de trap af te lopen, straks terug trainen dusAltijd hé, in het begin is dat verraderlijk. Niets aan de hand, *fluit*, en de 2de dag moeite hebben met de trappen.
.
en drink nu 1.5liter water da zal al veel doen in eerste intantie.Probeer vooral iets te vinden wat je graag doet en bijgevolg dus langer zal volhouden.Mijn ole's zijn op en er komen geen meer binnenen drink nu 1.5liter water da zal al veel doen in eerste intantie.
nu nog een train schema, er zijn zoveel mensen die elkaar tegen spreken bedoel hier niet maar in zo YT filmpjes van den eene moede veel cario doen den andere zegt dat uw oefening aller belangrijkste zijn. Ik zeker niet meer er vollebak invliegen 3/7 zal wel goed zijn in het begin ?
Zuiver wat @515 zegt, kies wat je graag doet, en aan een werkbaar tempo. Zo kan je dat volhouden. Het op langere termijn volhouden is veel belangrijker dan of je er nu x of y kcal mee gaat verbranden. Je wil uiteindelijk een duurzame verandering van levensstijl bekomen.Mijn ole's zijn op en er komen geen meer binnenen drink nu 1.5liter water da zal al veel doen in eerste intantie.
nu nog een train schema, er zijn zoveel mensen die elkaar tegen spreken bedoel hier niet maar in zo YT filmpjes van den eene moede veel cario doen den andere zegt dat uw oefening aller belangrijkste zijn. Ik zeker niet meer er vollebak invliegen 3/7 zal wel goed zijn in het begin ?
Ik ben nu mijn voeding aan het optellen en heb de verdoken kcal zowat gevonden die leo' oa. Die leo ga ik vervangen met cracokt met magere kaas en of een mandarijntje mijn avond maal is op zich vrij goed.Zuiver wat @515 zegt, kies wat je graag doet, en aan een werkbaar tempo. Zo kan je dat volhouden. Het op langere termijn volhouden is veel belangrijker dan of je er nu x of y kcal mee gaat verbranden. Je wil uiteindelijk een duurzame verandering van levensstijl bekomen.
Alles gewoon heel simpel houden, je kan perfect met een 5x5 schema gewicht verliezen en kracht winnen als je in een calorisch tekort zit. Cardio is helemaal niet nodig, maar als je dat wil is dat ok, kan je misschien ook iets meer eten.Ik ben nu mijn voeding aan het optellen en heb de verdoken kcal zowat gevonden die leo' oa. Die leo ga ik vervangen met cracokt met magere kaas en of een mandarijntje mijn avond maal is op zich vrij goed.
Ga ook niet beginnen vasten dat hou je toch niet vol heb al teveel jojo effect gehad, positief punt is ik ben bijna van die cortisone af ik wil het daar niet geheel opsteken maar het heeft echt wel invloed gehad ( vocht ophouden, opgeblazen gevoel)
Nu bekijk ik alles wat wat voor mij op langere termijn kan werken. Heb nog even tijd ( heb wat problemen met mijn voet , eksteroog die eruit gehaald is )
In het weekend ga ik voorlopig niet gaan, mijn zoon zit op internaat tot april en de weinige tijd wil ik samen met hem doorbrengen.
tips zijn welkom vb met losse gewichten trainen of toestellen.
Ik ga sowieso niet uit van kcal teller bv op die fietsen, heb deze zomer paar keer gehad dat ik 1000kcal verbrand heb enkel op die fiets en dan nog wat kracht oefeningen, maar voor spieren op te bouwen loop ik wat verloren.Alles gewoon heel simpel houden, je kan perfect met een 5x5 schema gewicht verliezen en kracht winnen als je in een calorisch tekort zit. Cardio is helemaal niet nodig, maar als je dat wil is dat ok, kan je misschien ook iets meer eten.
Ge kunt zeker een leo eten als je daar zin in hebt, zolang het maar in je kcal doel past.
Zeker geen smartwatches gaan gebruiken want die zeggen dat je 1000 kcal hebt verbrandt en in werkelijkheid zijn dat er maar 200.
Wat is een 5x5 schema als ik vragen mag?Alles gewoon heel simpel houden, je kan perfect met een 5x5 schema gewicht verliezen en kracht winnen als je in een calorisch tekort zit. Cardio is helemaal niet nodig, maar als je dat wil is dat ok, kan je misschien ook iets meer eten.
Ge kunt zeker een leo eten als je daar zin in hebt, zolang het maar in je kcal doel past.
Zeker geen smartwatches gaan gebruiken want die zeggen dat je 1000 kcal hebt verbrandt en in werkelijkheid zijn dat er maar 200.
Zeg nooit nooitIk ga sowieso niet uit van kcal teller bv op die fietsen, heb deze zomer paar keer gehad dat ik 1000kcal verbrand heb enkel op die fiets en dan nog wat kracht oefeningen, maar voor spieren op te bouwen loop ik wat verloren.
Ik ga denk ik nooit mijn spieren zien ( buik vb komt nooit meer goed ) mijn benen en armen zijn redelijk cava.
Heb nog een vraag of is dat een fabel dat je makkelijker spieropbouw hebt als je wat vetmassa hebt ? zie mensen soms echt bulken om dan te cutten. Mijn doel is alles behalve een spierbundel worden. Ik heb wel een brede rug zo een 17 jaar geleden had ik een mooie V vorm.
Wat is een 5x5 schema als ik vragen mag?
Het bekendste is Starting Strength van Rippetoe, wat ik ook elke beginner zou aanraden.Wat is een 5x5 schema als ik vragen mag?
Men's Health heeft het ook ontdekt allez.![]()
Stronglifts 5x5: zo simpel kan sterker worden zijn
Ontdek hoe het Stronglifts 5x5 schema je helpt om snel sterker te worden met slechts drie korte workouts per week. Simpel, effectief en ideaal voor drukke lifters.www.menshealth.com
Want de spiermassa nodig om 2x bodyweight te squatten is uiteraard onzichtbaar.Met dit schema zal je vooral een stuk sterker worden, maar niet per se veel groter.
Nu, ik ken mensen die veel squatten maar niet echt heel grote benen hebben.Het bekendste is Starting Strength van Rippetoe, wat ik ook elke beginner zou aanraden.
Men's Health heeft het ook ontdekt allez.
Want de spiermassa nodig om 2x bodyweight te squatten is uiteraard onzichtbaar.
Haha inderdaad wel eerste link genomenHet bekendste is Starting Strength van Rippetoe, wat ik ook elke beginner zou aanraden.
Men's Health heeft het ook ontdekt allez.
Want de spiermassa nodig om 2x bodyweight te squatten is uiteraard onzichtbaar.
Als je er bij eet zoals Rippetoe het graag zou zien zal je wel massa pakken. (ja in hogere reprages beter waarschijnlijk, maar 5x5 is ook 3x/week squatten en met zware gewichten).Nu, ik ken mensen die veel squatten maar niet echt heel grote benen hebben.
Denk ook wel dat ze meer bedoelen dat 5x5 niet optimaal is voor spiermassa op te bouwen, wat trouwens wel een feit is.
Gewicht/vet zal je misschien helpen om wat zwaardere gewichten aan te kunnen, eerder dan een mager gastje dat zou kunnen die probeert aan kracht te winnen. Maar daar stopt het "voordeel" dan ook.Ik ga sowieso niet uit van kcal teller bv op die fietsen, heb deze zomer paar keer gehad dat ik 1000kcal verbrand heb enkel op die fiets en dan nog wat kracht oefeningen, maar voor spieren op te bouwen loop ik wat verloren.
Ik ga denk ik nooit mijn spieren zien ( buik vb komt nooit meer goed ) mijn benen en armen zijn redelijk cava.
Heb nog een vraag of is dat een fabel dat je makkelijker spieropbouw hebt als je wat vetmassa hebt ? zie mensen soms echt bulken om dan te cutten. Mijn doel is alles behalve een spierbundel worden. Ik heb wel een brede rug zo een 17 jaar geleden had ik een mooie V vorm.
5x5 is toch nog op de rand van optimaal. Ik weet dat algemeen 8-12 als optimaal wordt gezien maar dat zijn dan 3-4 sets. Ik denk dat je je daar als beginner niet teveel zorgen over moet maken.Nu, ik ken mensen die veel squatten maar niet echt heel grote benen hebben.
Denk ook wel dat ze meer bedoelen dat 5x5 niet optimaal is voor spiermassa op te bouwen, wat trouwens wel een feit is.
. Nice. Bij een 1RM is het misschien minder, maar als je sets doet van ergens 6 tot 12 reps is op 't laatste de "wil" groot om toch wat mee te geven met die benen he.Vandaag strict standing shoulder press 1RM, 60kg! Tevreden van.
Morgen squat, vorige 1RM was 140, ik hoop op 150 deze keer.