Ik heb wel eens Blast! gebruikt van XXL en die is er blijkbaar ook in een cafeïnevrij variant.Je hebt zeker een punt, zeker wat een goed training- en voedingsschema (en slaap!) betreft. Maar je bekijkt het wel wat .. letterlijk. Sommige dagen kom ik wat traag op gang en het helpt wel om je toch een beetje energieker te voelen dan. Of ik nu effectief energieker ben, of gewoon door placebo-effect mij zo voel maakt eigenlijk echt niet uit. Het gaat mij om het gevoel en niet het feit of ik 10 reps meer zou kunnen doen of niet. Gewichtheffen is zo'n mentaal intensieve sport, soms kan ff zo'n boostje echt het verschil maken tussen een geslaagde of een kaktraining (/wedstrijd). Ik drink niet graag koffie, van monsters en redbulls word ik twitchy en nerveus of pakt op mijn darmen etc. Daardoor alleen al is voor mij de preworkout z'n prijs waard. (+ het is lekker)
Ik heb wegens corona (sluiting) sinds maart 2020 niet meer getraind. Op 5 augustus zit de 2de prik er 2 weken in en ga ik eindelijk terug, wish me luck, ik ga sowieso een hele week spierpijn tegemoet
.
)