Post uw nieuwe vinyl - B1

Nooit echt veel problemen gehad met vinyl maar nu ineens alles op een hoop. Eind november/begin december heb ik een achttal platen besteld.

Drie ervan zijn net aangekomen, anderhalve maand na de order (hadden allemaal een levertermijn van 2 weken):
- Stereolab - Emperor Tomato Ketchup
- Stereolab - Dots and Loops (de gewone zwarte ipv de clear, terwijl vreemd genoeg enkel de clear te bestellen was... achja liever gewoon zwart)
- Low - Double Negative

Bij eentje is de leveringstermijn van 2 weken naar 1 maand naar nu 3 maanden opgeschoven:
- Lightning Bolt - Wonderful Rainbow

Een andere is waarschijnlijk verloren op de post geraakt, refund gekregen:
- Jim O'Rourke - Bad Timing

Nog eentje is beschadigd aangekomen, een hele scheur in de hoes, gaat dus terug:
- Explosions in the Sky - The Wilderness

Soit, vinyl even beu. Gaat me de komende maanden geld besparen, da's alvast positief.

Je bent niet de enige, veel mensen rondom me hebben problemen met hun orders. Slachtoffer van hun eigen succes en de muziekindustrie. :headshake:

Nils Frahm - Felt
Nils Frahm - Wintermusik
Floating Points , Pharoah Sanders & The London Symphony Orchestra - Promises
Uncle Acid & The Deadbeats - Bloodlust
Wiegedood - There's Always Blood At The End Of The Road

Edit: te vroeg gepost, hierna heb ik nog even de Consouling Store bezocht :coolbrows:

Death - Leprosy
Akercocke - Renaissance In Extremis
Da's een dijk van een plaat. I'll cut you down als uitschieter imo

Hier tot nu toe weinig hinder ondervonden, zowel bij vaste mailorders als discogs.
Alleen Denovali levert weer even traag als de muziek die ze uitbrengen.

Ik heb ongeveer 2000 platen, vroeger van de Pa jaren 60/70/80
Toen de CD uitkwam heb ik alles gekregen lol , 2 Technics /rodec mengpaneel , dan is de addiction begonnen
Ik kocht alleen Hip Hop in de jaren 90 ;) Fried Chicken Records in Antwerpen , ik woonde daar denk ik :p
Het enigste wat ik nog heb zijn al de platen en ne usb Akai platenspeler , nog altijd zin om opnieuw te beginnen ( op de rommelmarkt koop ik soms wat)
Enigste dat ik is zou moeten investeren is ne goeie platenspeler , versterker en boxen maar ik ken er niks meer van en wil nu ook geen 2000 euro ineens geven ;)

https://www.lencoheaven.net/forum/index.php?topic=1928.0 heb deze ooit is voor 15 euro gekocht dus die heb ik nog staan

Ik heb ongeveer 2000 platen, vroeger van de Pa jaren 60/70/80
Toen de CD uitkwam heb ik alles gekregen lol , 2 Technics /rodec mengpaneel , dan is de addiction begonnen
Ik kocht alleen Hip Hop in de jaren 90 ;) Fried Chicken Records in Antwerpen , ik woonde daar denk ik :p
Het enigste wat ik nog heb zijn al de platen en ne usb Akai platenspeler , nog altijd zin om opnieuw te beginnen ( op de rommelmarkt koop ik soms wat)
Enigste dat ik is zou moeten investeren is ne goeie platenspeler , versterker en boxen maar ik ken er niks meer van en wil nu ook geen 2000 euro ineens geven ;)

https://www.lencoheaven.net/forum/index.php?topic=1928.0 heb deze ooit is voor 15 euro gekocht dus die heb ik nog staan
De Technics Sl1200 mk7 is rond de €1000 nieuw. Vorige mks zijn ook nog te vinden 2e hands. Dat blijft wel de standaard onder de platenspelers, tenzij je speciale vereisten hebt nog?

De laatste Pro-ject début pro schijnt ook goed te zijn.

Da's service bij speciaalzaken he, die maken dan een aangepaste "spouse"-factuur. Heel handig! :unsure:

Wel tof gerief, uw Technodec ! Ik heb zijn grote broer hier staan. :-)

Da's service bij speciaalzaken he, die maken dan een aangepaste "spouse"-factuur. Heel handig! :unsure:

Wel tof gerief, uw Technodec ! Ik heb zijn grote broer hier staan. :-)

Alleen al voor de looks zou ik een GyroDec willen :love:. Echter is de rest van m’n set zo’n draaitafel niet waard dus mocht er iets geüpgraded worden zal dat zeker niet de draaitafel zijn.

Alleen al voor de looks zou ik een GyroDec willen :love:. Echter is de rest van m’n set zo’n draaitafel niet waard dus mocht er iets geüpgraded worden zal dat zeker niet de draaitafel zijn.
Het is discutabel of de rest van mijn set dat "waard" is hoor, maar ik heb mijn Gyro met heel veel chance een paar jaar terug hier echt om de hoek tweedehands kunnen aanschaffen. Deed idd wat pijn aan de portemonnee, maar het is wel een pronkstuk. Aan nieuwprijs zou het er ook niet van gekomen zijn. Ik speel nu ook "maar" met een nederige AT Vm95ML, dus (nog) geen fancy mc model. Zou op termijn de OCXML wel eens willen proberen. Of een Benz, maar die kost dan ook weer het dubbele.. Heb er nu wel een mooie Jelco arm op kunnen zetten, voordat ze out of business zijn gegaan met Corona.

Ondertussen ook nog een bestelling bij Rush Hour en Boomkat gedaan:

Soichi Terada - Akusa Light
Porter Ricks - Biokinetics (Mille Plateau repress)

Shinichi Atobe - Love of Plastic
Shawn Rudiman - Autonomic Pilot
DJ Sprinkles & Mark Fell - Incomplete Insight
KSHE - Spirits, Lose Your Hold

Nog paar aankopen gedaan:

Al Doum & The Faryds - Freaky People (via discogs, super verkoop via FlyingHeron (toevallig geen alterego van @FlyingHorseman ? :)), zeer snel verzonden, top verpakt met nog een plastic beschermhoes erbij)

Cymande - Cymande
Nightmares on wax - Smokers Delight

Terug
Bovenaan