Welke CD/LP heb jij laatst gekocht?
Graag vermelden waar en hoeveel.
Graag vermelden waar en hoeveel.
Laatst bewerkt door een moderator:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Da's een dijk van een plaat. I'll cut you down als uitschieter imoNils Frahm - Felt
Nils Frahm - Wintermusik
Floating Points , Pharoah Sanders & The London Symphony Orchestra - Promises
Uncle Acid & The Deadbeats - Bloodlust
Wiegedood - There's Always Blood At The End Of The Road
Edit: te vroeg gepost, hierna heb ik nog even de Consouling Store bezocht
Death - Leprosy
Akercocke - Renaissance In Extremis
Fried Chicken Records in Antwerpen , ik woonde daar denk ik 

De Technics Sl1200 mk7 is rond de €1000 nieuw. Vorige mks zijn ook nog te vinden 2e hands. Dat blijft wel de standaard onder de platenspelers, tenzij je speciale vereisten hebt nog?Ik heb ongeveer 2000 platen, vroeger van de Pa jaren 60/70/80
Toen de CD uitkwam heb ik alles gekregen lol , 2 Technics /rodec mengpaneel , dan is de addiction begonnen
Ik kocht alleen Hip Hop in de jaren 90Fried Chicken Records in Antwerpen , ik woonde daar denk ik
Het enigste wat ik nog heb zijn al de platen en ne usb Akai platenspeler , nog altijd zin om opnieuw te beginnen ( op de rommelmarkt koop ik soms wat)
Enigste dat ik is zou moeten investeren is ne goeie platenspeler , versterker en boxen maar ik ken er niks meer van en wil nu ook geen 2000 euro ineens geven
https://www.lencoheaven.net/forum/index.php?topic=1928.0 heb deze ooit is voor 15 euro gekocht dus die heb ik nog staan
Geef maar toe daje hem maar direct hebt meebesteld!

ik zou wel willen voor m'n dochtertje maar ik betrouw geen drie jarige met een draaitafel van €2500Geef maar toe daje hem maar direct hebt meebesteld!![]()

2500 euro?ik zou wel willen voor m'n dochtertje maar ik betrouw geen drie jarige met een draaitafel van €2500![]()

Ik zou geen geld meer hebben voor vinyl.Niet tegen m'n vriendin zeggen![]()

Die aankoop dateert wel nog uit een tijd dat ik kinderloos, leningloos en een vast tarief op de gas had. Nu zou ik dat allicht niet echt verkocht krijgen.Ik zou geen geld meer hebben voor vinyl.![]()

Da's service bij speciaalzaken he, die maken dan een aangepaste "spouse"-factuur. Heel handig!
Wel tof gerief, uw Technodec ! Ik heb zijn grote broer hier staan.![]()
. Echter is de rest van m’n set zo’n draaitafel niet waard dus mocht er iets geüpgraded worden zal dat zeker niet de draaitafel zijn.Het is discutabel of de rest van mijn set dat "waard" is hoor, maar ik heb mijn Gyro met heel veel chance een paar jaar terug hier echt om de hoek tweedehands kunnen aanschaffen. Deed idd wat pijn aan de portemonnee, maar het is wel een pronkstuk. Aan nieuwprijs zou het er ook niet van gekomen zijn. Ik speel nu ook "maar" met een nederige AT Vm95ML, dus (nog) geen fancy mc model. Zou op termijn de OCXML wel eens willen proberen. Of een Benz, maar die kost dan ook weer het dubbele.. Heb er nu wel een mooie Jelco arm op kunnen zetten, voordat ze out of business zijn gegaan met Corona.Alleen al voor de looks zou ik een GyroDec willen. Echter is de rest van m’n set zo’n draaitafel niet waard dus mocht er iets geüpgraded worden zal dat zeker niet de draaitafel zijn.
), zeer snel verzonden, top verpakt met nog een plastic beschermhoes erbij)