Post uw nieuwe vinyl - B1

Nog paar aankopen gedaan:

Al Doum & The Faryds - Freaky People (via discogs, super verkoop via FlyingHeron (toevallig geen alterego van @FlyingHorseman ? :)), zeer snel verzonden, top verpakt met nog een plastic beschermhoes erbij)

Cymande - Cymande
Nightmares on wax - Smokers Delight
 
Net platenbeurs in icc gedaan:

Stereolab - Mars Audiac Quintet
Burial - Untrue
Trio Mocoto - S/T
Voor die burial, de het volledige album of de 2007 release waar Ghost Hardware nog ni op stond ? Ik heb die laatste en da's toch een beetje balen..

Was er wat volk in het ICC?
 
Voor die burial, de het volledige album of de 2007 release waar Ghost Hardware nog ni op stond ? Ik heb die laatste en da's toch een beetje balen..

Was er wat volk in het ICC?
Met Ghost Hardware op!

Was vrij druk voor de dealersavond te zijn. Denk dat het morgen heel druk zal zijn. Is ook de eerste sinds corona dacht ik.
 
Black Country, New Road - Ants From Up There
Big Thief - Dragon New Warm Mountain I Believe in You
Spoon - Lucifer on the Sofa

Drie favorieten van dit jaar. Waarschijnlijk komt de nieuwe Beach House er nog bij binnen enkele weken. Dit jaar amper naar vinyl geluisterd voorlopig dus dit zijn eerder "steun de artiesten"-aankopen.
 
Nog wat extra aankopen:

Cult of Luna - The Long Road North (incl. 16 pg. leaflet/picturebook)
The Antlers - Green to Gold ltd. gold edition
Johannes Brahms - Pianoconcerten 1 & 2

Gift van de vriendin: Mastodon - Hushed & Grim
 
  • Leuk
Waarderingen: Hina
Hier ook de nieuwe Big Thief binnen, 'eco recycled vinyl' what's in a name. Wel de zwarte versie. Over de kwaliteit van de gekleurde zijn de commentaren op Discogs weer niet min... Straks eens opleggen, ben benieuwd.
 
Hier ook de nieuwe Big Thief binnen, 'eco recycled vinyl' what's in a name. Wel de zwarte versie. Over de kwaliteit van de gekleurde zijn de commentaren op Discogs weer niet min... Straks eens opleggen, ben benieuwd.
Hoewel 90% van mijn vinyl zwart is en ik dat bijna altijd verkies, was ik blijkbaar door een hipster geest bezeten toen ik mijn platen kocht want ik ben voor alledrie hierboven voor de gekleurde versie gegaan, prijs was hetzelfde. Had de commentaren op discogs bij die Big Thief ook al gelezen en werd behoorlijk nerveus, maar uiteindelijk valt het nog wel mee. Verre van perfect, wel wat distortion hier en daar maar het stoort me minder dan ik had gedacht. Misschien had ik nu gewoon erger verwacht. Hopelijk is de zwarte wel feilloos! De Spoon is oranje en daar is niks op aan te merken, erg goeie pressing.

Maar toch, ik ga bij zwart zweren vanaf nu… Ook al heb ik daar ook wel shitty presses van. Als ze dan toch een limited edition willen aanbieden die een paar euro duurder is: steek er aub deftige inner sleeves in ipv die papieren brol zoals weer het geval is bij Big Thief…

Chance dat de gekleurde versie van Beach House alvast véél te duur is :unsure:
 
Feilloos is hij niet. Wat achtergrond ruis, maar het overheerst niet. Ook zoals al vermeld op Discogs wat distortion in de stem, maar dat lijkt meer een gevolg van de opnametechniek en de minder opgeschoonde mastering voor de elpee-uitgave te zijn.

Het album zelf is heerlijk.
 
Terug
Bovenaan