Post uw nieuwe vinyl - B1

CDs jongens, CDs 😎

Ik heb een aantal vaste artiesten die ik toch in huis blijf halen. Zo komt Bert Dockx deze week blijkbaar met zijn nieuwe solowerk, die komt wel in de collectie normaal.
 
Ik heb echt al weken zoniet maanden nog vinyl gekocht, de strategie is hier wel serieus veranderd, enkel future classics of op z'n minst de crème de la crème van het muziekjaar. Niet elke release die m'n favoriete artiest uitbrengt moet persé in huis gehaald worden.
Same here, aan de andere kant heb ik al meer dan ooit staan twijfelen om de hoofdprijs te betalen voor albums die ik echt in mijn collectie wil. Het enige dat me tegenhoudt is de hoop dat ze een reissue krijgen :D

verder ook nog eentje toegevoegd aan de collectie:

Black Country, New Road - Ants from up there.
 
Laatst bewerkt:
Same here, aan de andere kant heb ik al meer dan ooit staan twijfelen om de hoofdprijs te betalen voor albums die ik echt in mijn collectie wil. Het enige dat me tegenhoudt is de hoop dat ze een reissue krijgen :D

verder ook nog eentje toegevoegd aan de collectie:

Black Country, New Road - Ants from up there.
Dewelke zijn dat dan bv? Van sommige labels kan je er wel echt van uit gaan dat ze continu herdrukken. Warp is bv goed bezig om de back catalogue terug uit te brengen, maar het duurt natuurlijk.

In de punk heb je bv Discord en SST die ook blijven aanvullen van tijd tot tijd.
 
Dewelke zijn dat dan bv? Van sommige labels kan je er wel echt van uit gaan dat ze continu herdrukken. Warp is bv goed bezig om de back catalogue terug uit te brengen, maar het duurt natuurlijk.

In de punk heb je bv Discord en SST die ook blijven aanvullen van tijd tot tijd.
bvb

Memory Tapes - Seek Magic (+/- 60€)
Yeasayer - All hour cymbals (+/- 100€)
Heather Nova -Oyster (+/-260€)

Vooral die Yeasayer zou ik graag willen. Heather Nova is voor de vrouw, maar zo zot ben ik nog niet :D
 
Laatst bewerkt:
Heideroosjes - Fifi (preorder)
Wiegedood - De Doden Hebben Het Goed
Wiegedood - De Doden Hebben Het Goed II
Wiegedood - De Doden Hebben Het Goed III
 
The Police, Greatest Hits, remaster Abbey.

Maar wat doen jullie wanneer je een nieuwe vinyl ontvangt, in seal, en er blijkt een gigantische kreuk in te zitten? Levering door Fnac.
Zie foto…

lkNvfa.md.jpg
 
The Police, Greatest Hits, remaster Abbey.

Maar wat doen jullie wanneer je een nieuwe vinyl ontvangt, in seal, en er blijkt een gigantische kreuk in te zitten? Levering door Fnac.
Zie foto…

lkNvfa.md.jpg
Retour zonder twijfel. Laatst ook zo eentje ontvangen en geld terug gevraagd. Ze deden nog niet eens de moeite om een retour label te sturen. Die plaat zit nu zo wel in mijn kast. 🤔
 
Retour zonder twijfel. Laatst ook zo eentje ontvangen en geld terug gevraagd. Ze deden nog niet eens de moeite om een retour label te sturen. Die plaat zit nu zo wel in mijn kast. 🤔
Tnx! Zo dacht ik er eigenlijk ook over… (in pre order heb ik deze kunnen bestellen aan ruim 10 euro goedkoper dan de huidige winkelprijs. Waarschijnlijk een fout, maar daarom moeten ze niet hun slechte exemplaren doorsturen naar de “gelukkigen”)
 
Tnx! Zo dacht ik er eigenlijk ook over… (in pre order heb ik deze kunnen bestellen aan ruim 10 euro goedkoper dan de huidige winkelprijs. Waarschijnlijk een fout, maar daarom moeten ze niet hun slechte exemplaren doorsturen naar de “gelukkigen”)
Zat ie goed verpakt ?
 
Twee 7-inch singles:

- Kamagurka en De Vlaamse Primitieven - Constant Degoutant
- The Waterboys - A Girl Called Johnny
 
Nog aan't wachten op mijn vorige bestelling, om dat te verzachten heb ik euh.. nog meer vinyl gekocht.

Bruit - The Machine is Burning And Now Everyone Knows It
Mdou Moctar - Afrique Victime
Grails - Doomsdayer's Holiday
Nala Sinephro - Space 1.8

edit: en Black Focus van Yussef Kamaal nog vergeten
 
Whispering Sons - Image
Baby Driver Volume 2: The Score For A Score
Once Upon A Time In Hollywood (Original Motion Picture Soundtrack)
 
Hier ook enkele recente aanwinsten:

Via DjingelDjangle (Antwerpen):
  • Boris -- Flood (Third Man repress, many thanks @Kid_C !!)
  • Slowdive -- s/t 2017

Via Hardwax:
  • DJ Stingray -- FTNWO (repress ook hier, Drexciyan soundwaves voor de liefhebbers van mijn eerdere AOTW -- die hier minder talrijk zijn dan ik initieel had verhoopt :unsure: )
  • Damon Albarn, Afel Bocoum, Toumani Diabate And Friends -- Mali Music (Honest Jons killer comp)
  • Aby Ngana Diop -- Liital (Awesome Tapes From Africa)

De nieuwe Fontaines DC komt hier ook wel binnen, maar ik ben nog niet in een fysieke store nabij geraakt.
 
Terug
Bovenaan