Welke CD/LP heb jij laatst gekocht?
Graag vermelden waar en hoeveel.
Graag vermelden waar en hoeveel.
Laatst bewerkt door een moderator:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Prijzig...Een vraagje voor de ervaren vinylkopers:
![]()
Janet Jackson – The Velvet Rope (2 LP - DEEP RED) - Cimbarecord
www.cimbarecord.com
Deze release is zowel gewoon als op gelimiteerd gekleurd vinyl uitgebracht.
Bij de gewone release staat er 180g.
Bij de gelimiteerde gekleurde versie zie ik niks staan.
Betekent dit misschien dat de gekleurde vinyl op een mindere kwaliteit geprest is? Of misschien bestaat er geen gekleurde 180g?
www.discogs.com
Prijzig...
Discogs heeft meestal de meest complete info, maar hier is het ook niet duidelijk wat het gewicht is:
![]()
Janet Jackson - The Velvet Rope
View credits, reviews, tracks and shop for the 2019 Vinyl release of "The Velvet Rope" on Discogs.www.discogs.com
Ik zou wel gokken dat voor een heruitgave uit 2019 dat die 180g is, zowel in het zwart als in kleur. Let wel, het gewicht van een LP zegt imo niets over de uiteindelijke kwaliteit van de klank. Da's eerder een marketing gimmick om mensen te doen denken, "amai da's zwaar, dat zal wel beter gerief zijn". Meer zelfs, in mijn ervaring kan je bij een 180g uitgave meer kans op warping hebben, als die na het persen niet degelijk en lang genoeg zijn afgekoeld vooraleer in de sleeve te steken. De mastering is uiteindelijk wat telt, samen met het algemene proces van persen.
In deze Facebook post beweren ze toch dat ze de platen ontvangen hebben.Misschien alleen de hoezen, zonder de vinyl?

In deze Facebook post beweren ze toch dat ze de platen ontvangen hebben.
Entdecke beliebte Videos auf Facebook
Im Video-Tab kannst du Videos und Serien gemeinsam mit Freunden und Familienmitgliedern ansehen. Sieh dir die aktuellsten Reels an, entdecke Original-Serien und finde heraus, was es Neues von deinen...fb.watch
mss bootlegs ofzo ?? Anyway, sounds too good to be true, dus blijf er vanaf![]()
Ook hier https://www.musicgiftstation.com … even speciaalWhat’s the catch ?
![]()
THE ROLLING STONES:STUDIO ALBUMS VINYL COLLECTION 1971-2016(LTD.EDT.)2
Product Dimensions : 13.78 x 7.87 x 13.78 inches; 19.67 Pounds Manufacturer : Interscope Original Release Date : 2018 Date First Available : April 25 2018 Label : Interscope Number of discs : 20 Songs included Sticky Fingers (1971) Exile On Main St (1972) Goats Head Soup (1973) Its Only...pulchritudla.com
Mja dikke scam als je het mij nu vraagt. Op de eerste website die ik gepost had zie je een teller staan, 30 items left bvb, en die telt snel naar beneden tot er nog een zo 6 items over zijn. Als je dan opent via een ander device start ie opnieuw op 30 en gaat ie weer naar beneden. Klopt dus niks van.Ook hier https://www.musicgiftstation.com … even speciaal
Mja, had ik ook gezien, maar zo zijn er nog die deze techniek toepassen.Mja dikke scam als je het mij nu vraagt. Op de eerste website die ik gepost had zie je een teller staan, 30 items left bvb, en die telt snel naar beneden tot er nog een zo 6 items over zijn. Als je dan opent via een ander device start ie opnieuw op 30 en gaat ie weer naar beneden. Klopt dus niks van.
Tof plaatje, ligt hier nu ook geregeld op.Wet Leg - s/t