Welke CD/LP heb jij laatst gekocht?
Graag vermelden waar en hoeveel.
Graag vermelden waar en hoeveel.
Laatst bewerkt door een moderator:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
www.discogs.com

Die ene superfan zonder platespeler die gewoon iets aan de muur wilt hangen?![]()
BEKIJK - Lokeraar start met vinylplaatperserij: "De vraag naar lp's is fors gestegen" | VRT NWS Nieuws
Tony De Block uit Lokeren start binnenkort met een lp-fabriek. De man is als muzikant en muziekproducer zelf al jaren actief in de muziekwereld en vond de stap naar een echte fabriek logisch want er is veel vraag naar, zegt hij. "Tegen eind 2022 willen we 15.000 platen per dag kunnen persen."www.vrt.be
Blijkbaar wordt Niels De Stadsbader op vinyl verkocht, wie is daar de doelgroep voor![]()

Mijn wenslijstje: Focus op de indies, gewone zwarte platen ipv swirlies en goeie QC! A man can dream.![]()
BEKIJK - Lokeraar start met vinylplaatperserij: "De vraag naar lp's is fors gestegen" | VRT NWS Nieuws
Tony De Block uit Lokeren start binnenkort met een lp-fabriek. De man is als muzikant en muziekproducer zelf al jaren actief in de muziekwereld en vond de stap naar een echte fabriek logisch want er is veel vraag naar, zegt hij. "Tegen eind 2022 willen we 15.000 platen per dag kunnen persen."www.vrt.be
Blijkbaar wordt Niels De Stadsbader op vinyl verkocht, wie is daar de doelgroep voor![]()
Meer moet dat niet zijn. Ik vraag me af wat de verkoopscijfers zijn van pakweg Adele of ABBA en of het wel die gigantische oplagen kan verantwoorden.Mijn wenslijstje: Focus op de indies, gewone zwarte platen ipv swirlies en goeie QC! A man can dream.
Pure wiskunde, X% van de fans van één van de bekendste artiesten koopt vinyl![]()
En vandaag melding dat ze het niet meer vinden lol. Wat een soep bij Fedex, ik gebruik nooit nog een winkel die via Fedex verstuurt. HHV heeft wel meteen het geld terug gestort.Net telefoon gekregen van Fedex over mijn aankoop van een limited album, was al onderweg van 26/11.
Ja sorry, uw pakket is te erg beschadigd en kan niet meer geleverd worden wtf !!!

Oopsie, heb ook net iets van HHV besteld dat via FedEx moet geleverd wordenEn vandaag melding dat ze het niet meer vinden lol. Wat een soep bij Fedex, ik gebruik nooit nog een winkel die via Fedex verstuurt. HHV heeft wel meteen het geld terug gestort.
Heb gelukkig de vinyl ook op Amazon.nl gevonden, 5€ goedkoper.![]()

Let me know, ben nu toch wel curieus.Oopsie, heb ook net iets van HHV besteld dat via FedEx moet geleverd worden
ETA deze vrijdag, we'll see...
Ik heb zo eens een half jaar moeten wachten op een preorder bij hhv.Ik ben al twee maanden in blijde verwachting op een pakketje van HHV, preorder darum werd steeds verzet… Volgens de band zelf zijn ze deze week beschikbaar![]()