Post uw nieuwe vinyl - B1

Pre-orders, nu ik eindelijk een werkende vinyl speler heb aangesloten gekregen op de living setup (heel wat lange kabels getrokken), de collectie wat uitbreiden.


Nice congrats.

Not to rain on your parade, maar de afstand tussen je platenspeler en (phono)versterker hou je best zo kort mogelijk. De lengte van uw kabel gaat capaciteit toevoegen aan uw circuit en MM styli (naalden dus) zijn daar gevoelig aan en dit kan uw frequentie response gaan wijzigen. End PSA ;-)
 
Nice congrats.

Not to rain on your parade, maar de afstand tussen je platenspeler en (phono)versterker hou je best zo kort mogelijk. De lengte van uw kabel gaat capaciteit toevoegen aan uw circuit en MM styli (naalden dus) zijn daar gevoelig aan en dit kan uw frequentie response gaan wijzigen. End PSA ;-)
zou het helpen om daar een klein signaalversterkertje tussen te gooien?
voorlopig hoor ik nog geen signaalvervorming, anders dan wat geruis door de goedkope vinyl speler.
het ding dient dan vooral voor de schijn en de occasionele listening sesh met wat vrienden.
 
Sinds mijn laatste passage in deze draad:

Benny Neyman - Vlinders van de Nacht
Die Wilde Jagd - Haut
Darkthrone - Eternal Hails
GISM - Detestation
Gott / Second to None - Axiom / The Snake Eats Itself 7"
Kadavar - The Isolation Tapes 3LP
Nekromantheon - Visions of Trismegistos
The Devil's Blood - III: Tabula Rasa or Death and the Seven Pillars
Warning - Watching From a Distance Live at Roadburn
Year of No Light - Consolamentum
 
Laatst bewerkt:
Ma Rainey's Black Bottom - Brandon Marsalis

Had de film gezien op Netflix en was eigenlijk zwaar teleurgesteld dat er zo weinig muziek gespeeld werd. Deze LP toevallig zien liggen bij Rombaux en meteen meegenomen :love:

Gisteren ook de ProJect Debut Carbon EVO en Cambridge Alva Solo afgehaald.
 
Anderson .Paak - Malibu
Altin Gün - Gece
Glenn Gould - Bach: The Goldberg Variations (1981 recording)
 
Ennio Morricone - L'Uccello Dalle Piume Di Cristallo
Ennio Morricone - 4 Mosche Di Velluto Grigio
Ennio Morricone - Il Gatto A Nove Code
 
Jaren zonder resultaat naar gezocht en nu had ik bijna gemist dat er eindelijk een reissue van uitgebracht is:
The Knife - Silent Shout

Daarnaast nog twee favorieten van dit jaar:
Low - HEY WHAT
Darkside - Spiral
Ge moet de laatste tijd goed opletten met die 15 of 20 year anniversary's. Zeer veel albums die in mijn wanted list staan van vroeger die hierdoor een repress krijgen. Royksopp - Melody A.M. laatst ook nog, maar vertik het om daar 45€ zonder verzendkosten voor te betalen, terwijl ik weet dat k het me ga beklagen als ie binnenkort weer nergens meer te verkrijgen is.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan