Post uw nieuwe vinyl - B1

Jahari Massamba Unit - Pardon My French
Sons Of Kemet - Black To The Future
Czarface & MF DOOM - Super What?
Mdou Moctar - Afrique Victime
Darkside (Nicolas Jaar & Dave Harrington) - Spiral
Ufomammut - Live At Roadburn 2011

Joe Hisaishi - The Wind Rises
Joe Hisaishi - Ponyo On The Cliff By The Sea
Joe Hisaishi - The Tale Of Princess Kaguya

Heb je een nier of stukje lever moeten afstaan? :unsure:
 
Wat zijn zoal deftige opties om vrij goedkoop (tweedehands) vinyl te kopen?
Voornamelijk Metal/Rock/Hardrock/Punk. (Vnl Black, Death en Thrash metal en een nest "klassiekers")

Ik wil graag wat "bulk" aankopen nu om m'n collectie te starten.

Huidige collectie:
Kludde - In De Kwelm
Heideroosjes - Noisy Fairytales
Kanonenfieber - Menschenmülle
Batushka - ЦАРЮ НЕБЕСНЫЙ

Enkele met klassieke muziek, maar ik ken ze niet van buiten)


Ik ben al een paar keer in kringloopwinkels binnengesprongen maar daar hebben ze enkel vinyl a la "De beste Duitse Schlagerhits uit '88" of een hele hoop klassieke muziek (waarvan ik er enkele meegenomen heb)
Ben ook van plan binnenkort naar enkele rommelmarkten te gaan.

Edit: bijkomend, tips voor een deftige vinyl speler? (Zo goedkoop mogelijk, mag zeker tweedehands zijn) Ik heb nu een oude stereo installatie, maar de afspeelsnelheid klopt niet, hij speelt nipt hoorbaar te traag.
 
Wat zijn zoal deftige opties om vrij goedkoop (tweedehands) vinyl te kopen?
Voornamelijk Metal/Rock/Hardrock/Punk. (Vnl Black, Death en Thrash metal en een nest "klassiekers")

Ik wil graag wat "bulk" aankopen nu om m'n collectie te starten.

Huidige collectie:
Kludde - In De Kwelm
Heideroosjes - Noisy Fairytales
Kanonenfieber - Menschenmülle
Batushka - ЦАРЮ НЕБЕСНЫЙ

Enkele met klassieke muziek, maar ik ken ze niet van buiten)


Ik ben al een paar keer in kringloopwinkels binnengesprongen maar daar hebben ze enkel vinyl a la "De beste Duitse Schlagerhits uit '88" of een hele hoop klassieke muziek (waarvan ik er enkele meegenomen heb)
Ben ook van plan binnenkort naar enkele rommelmarkten te gaan.

Edit: bijkomend, tips voor een deftige vinyl speler? (Zo goedkoop mogelijk, mag zeker tweedehands zijn) Ik heb nu een oude stereo installatie, maar de afspeelsnelheid klopt niet, hij speelt nipt hoorbaar te traag.
Als je goedkoop metal (en classics) wil inslaan ben je eigenlijk goed af in de mediamarkt. Zij kopen in bulk en verkopen aan vrij lage prijzen (al liggen die de laatste jaren toch al wat hoger), ook nog veel death/thrash metal.

Los daarvan: ik zou voorstellen om je collectie organisch te laten groeien in plaats van in één keer een pak aan te kopen. Koop lokaal in vinylzaken, ze zijn iets duurder maar dat zijn de zaken die muziek ademen i.p.v. de bulk aankopers. En als je diep in de metal wil duiken is er maar één adres en dat is de Consouling Store in Gent. (ok ok in Bxl is er ook een zotte, maar toch :unsure: )

Als je tweedehands wil kopen en classics wil inslaan, ik zie vaak wel zulke dingen verschijnen in de facebookgroep 'Belgian Vinyl Collectors'.

Qua vinylspeler... Ga naar een hifi-winkel en stel daar al je vragen.
 
Appleblim, Shackleton, Deadbeat - Dub Conference Vol 1
Zowaar een Skull Disco reünie!! Alleen op een ander label.

Skee Mask - Pool
 
pff vandaag geleverd en weer maar eens de hoes beschadigd, ook al zat ze goed verpakt. De bovenkant van de hoes is volledig afgesleten. De laatste tijd komt hier bijna niks meer onbeschadigd aan. Vind het ook vervelend voor degene die het verkopen dat je dan een plaat terug moet sturen, die is toch niet meer verkoopbaar dan hé, of zijn er mensen die niks geven om nieuwe vinyl met beschadigde hoezen
 

Die Mbongwana Star is wel crazy shizzle. :)
 
Terug
Bovenaan