Post uw nieuwe vinyl - B1

Ola, waar heb je die gevonden? Is toch die recente repress? Welke prijs betaald?
De FB-pagina van Voivod had de pre-order link gedeeld een tijdje terug via Real Gone Music. 't Was $17.98 (+ $15.67 verzendkosten); gelukkig geen bijkomende douanekosten.
Een kleine €30 dus, wat ik met plezier hiervoor betaald heb. Nu hoop ik nog op een reissue van Angel Rat...
 
Laatst bewerkt:
Twijfelde om deze ook te preorderen, maar Masseduction was na haar andere platen minder m’n ding, daarom besloten de plaat toch eerst eens te beluisteren. Eerste single is wel al op me gegroeid.
St. Vincent is een van de weinige artiesten waarvan ik de nieuwe releases blindelings aanschaf. Check zeker eens de Saturday Night Live versies van haar recentste twee singles op YouTube.
 
St. Vincent is een van de weinige artiesten waarvan ik de nieuwe releases blindelings aanschaf. Check zeker eens de Saturday Night Live versies van haar recentste twee singles op YouTube.
Heb de plaat vandaag tussendoor wat beluisterd en het bevalt me alvast meer dan Masseducation. Ondertussen dus ook besteld.

En Sonic Youth - Evol erbij om aan gratis verzending te komen.
 
Smirk
Impotentie - 5 nummertjes tegen de oorlog (5 nummers op een 7inch, je kan al raden hoelang ze duren)
Altar Of Eden - The Grotto Screams
Prince - 1999
Blacula - Music From The Original Soundtrack (Elke keer ik een blaxploitation film kijk denk ik dat er meer budget gaat naar de muziek dan naar de film)
Rata Negra - Una Vida Vulgar

Normaal was het de bedoeling dat ik ook nog het debuut kreeg van Rata Negra maar dat label slaagt erin van de verkeerde te verzenden. 2de keer op rij dat ik miserie heb met Bandcamp.
 
Gekocht bij de popup vinyl winkel / expositie Dingen Die Niet Verkopen, 'gecureerd' door Undskyld-frontman Alec De Bruyn:
Fake Indians - The Pest

Voor zij die het nog niet weten, dit is een kleine handelsruimte die tijdelijk dient als platenwinkel voor Belgische muziek uitgebracht sinds het uitbreken van Corona. Met platen uitgebracht door Consouling, Whodaddy, Belly Button Records, Unday en een heleboel self-released platen. Ik weet niet hoe lang de winkel er nog zal zijn, maar is het bezoeken waard (zeker de openingsuren checken, via facebook I guess?)

Ook nog enkele LPs besteld die zijn toegekomen:
Soul OST - Trent Reznor & Atticus Ross
Dans Dans - Zink
 
Afgelopen week gevonden in de kringwinkel voor de astronomische som van 1€. En niet eens kapotgedraaid. Pompeuze jaren '60 popmuziek is een (zware) guilty pleasure van mij, dus deze kon niet ontbreken.




R-2606399-1352344395-1520.jpeg.jpg
 
The Black Heart Death Cult - Sonic Mantras
Black Mountain - Destroyer
Coogans Bluff - Flying to the Stars
Coogans Bluff - Metronopolis
Coogans Bluff - The C-side of Metronopolis
Dozer - Madre de Dios
Greenleaf - Echoes from a Mass
Jess and the Ancient Ones - Vertigo
Reverend Bizarre - III : So Long Suckers

Dikke bestelling van Kozmik Artifacktz!
 
Skeletal Remains - Desolate Isolation
Grave Miasma - Abyss Of Wrathful Deities
Turia - Dede Kondre
Deus Mortem - The Fiery Blood
Syning - Syning
Paysage D'Hiver - Geister
 
Terug
Bovenaan