Post uw nieuwe vinyl - B1

Enslaved - Utgard
Howard Shore - Silence Of The Lambs OST
John Carpenter - Halloween OST
John Carpenter - They Live OST
The Dust Brothers - Fight Club OST
 
Via Laced de Sekiro en Bloodborne Ost eindelijk binnengekregen. 50euro mogen opleggen. Kakschijtneukhoerefuckin kut brexit!
 
Sigur Ros - ( ) (reissue en niet zo een goed versie, er zit in de derde en zevende track behoorlijk wat ruis) :-(
Stevie Wonder - Innervisions
The Pineapple Thief - The Soord sessions vol 4
 
Sigur Ros - ( ) (reissue en niet zo een goed versie, er zit in de derde en zevende track behoorlijk wat ruis) :-(

Ik heb een reissue uit 2015 die over het algemeen vrij goed is, maar redelijk veel distortion heeft op de luidere stukken van de laatste twee nummers. Pas veel later gelezen dat dit een soort missprint was en dat ze de LP's met te veel ruis vervingen. Als het een recente reissue is, mss eens in de gaten houden of dat nu weer het geval is?
 
Ik heb een reissue uit 2015 die over het algemeen vrij goed is, maar redelijk veel distortion heeft op de luidere stukken van de laatste twee nummers. Pas veel later gelezen dat dit een soort missprint was en dat ze de LP's met te veel ruis vervingen. Als het een recente reissue is, mss eens in de gaten houden of dat nu weer het geval is?
De mijne is de meeste recente RI (2020). Distortion aan het einde van track 3 (binnenkant van A-kant) en track 7 (binnenkant van C-kant). Ik weet niet of het toeval is dat het de binnenste groeven zijn...
 
Agalloch - The White
Agressive Perfector - Havoc at the Midnight Hour
Alkerdeel - Slonk
Molchat Doma - Etazhi
Paysage d'Hiver - Im Traum 10"
The Ruins of Beverast - The Thule Grimoires
Vort - Demo 7"
 
Via Laced de Sekiro en Bloodborne Ost eindelijk binnengekregen. 50euro mogen opleggen. Kakschijtneukhoerefuckin kut brexit!
De Bloodborne OST is magnifiek, maar er zijn wel wat distortion problemen met de B-kant op mijn exemplaar. Dat zou het geval zijn op elke vinylversie...
 
Dit is een van de redenen dat ik toch maar een account aangemaakt heb!

Zijn deze maand in de kast terecht gekomen:
-Nieuwe uitgave van Ghost Dog Soundtrack. Stond al lang op m'n verlanglijstje, al zoek ik de originele versie nog steeds.
-De Kommeniste repress. Duizend lp's die weg waren op iets meer dan 24 uur, zo snel had ik het zelf ook niet verwacht.
-Donald Byrd - Byrd in flight op een Tone Poet heruitgave :love:
-Cymande - Second time round op het originele Juno label (RP). Kon 'm niet laten liggen, maar hun eerste album (dat ik heb liggen op Alaska) is toch nog stukken beter.
 
Ohja, en eindelijk een (vroege) heruitgave op Cherry Red van Fresh Fruit for Rotten Vegetables van Dead Kennedys. Had 'm al eens gekocht op een recente Manifesto repress maar die klonk afschuwelijk. Deze klinkt al pakken beter maar toch ook niet zoals het moet zijn. Maar ja, punk... :unsure:
 
Dit is een van de redenen dat ik toch maar een account aangemaakt heb!

Zijn deze maand in de kast terecht gekomen:
-Nieuwe uitgave van Ghost Dog Soundtrack. Stond al lang op m'n verlanglijstje, al zoek ik de originele versie nog steeds.
-De Kommeniste repress. Duizend lp's die weg waren op iets meer dan 24 uur, zo snel had ik het zelf ook niet verwacht.
-Donald Byrd - Byrd in flight op een Tone Poet heruitgave :love:
-Cymande - Second time round op het originele Juno label (RP). Kon 'm niet laten liggen, maar hun eerste album (dat ik heb liggen op Alaska) is toch nog stukken beter.
Is die Ghost Dog alleen met instrumentals? Ik zoek al jaren achter het album met de rappers erop.
 
Terug
Bovenaan