Post uw nieuwe vinyl - B1

De remake. De originele ost is nooit op vinyl verschenen voor zover ik weet.
Ik vind het nu niet meteen terug, maar als ik met goed herinner was er een kleine print van de originele ost enkele jaren terug. Vermoedelijk wel niet zo legaal. Nu met het uitkomen van de nieuwe lijkt het wel onmogelijk om er nog info van terug te vinden.
 
Ik vind het nu niet meteen terug, maar als ik met goed herinner was er een kleine print van de originele ost enkele jaren terug. Vermoedelijk wel niet zo legaal. Nu met het uitkomen van de nieuwe lijkt het wel onmogelijk om er nog info van terug te vinden.

Ah, een bootleg. Dat zou kunnen...nu, ik moet wel toegeven dat ik de orkestrale versies van de remake aangenamer vind dan de simpelere, wat goedkoop klinkende originelen. Heiligschennis voor puristen :biglaugh:
 
Ik had het heel tof gevonden moesten we de optie hebben gehad in de game voor beide, want bvb Astraea's theme is wel naar een ander niveau gebracht in de nieuwe. Maar het iconische menu en nexus theme blijven voor mij in het origineel onovertroffen. Ik hoop ze ooit allebei te hebben :p
 

Nou, het zat er al even aan te komen maar dit is toch niet fijn om te lezen.
 
Als de vinyls die ze in de Aldi verkopen uitsterven is er meer ademruimte voor kleine projecten, hoop ik.
Ik zit nu in week 5 van de 20 à 30 weken durende wachttijd, als hobbyist ben je in feite een volledig jaar bezig met één plaat, van al dat wachten raak je wel gedemotiveerd.
 
Als de vinyls die ze in de Aldi verkopen uitsterven is er meer ademruimte voor kleine projecten, hoop ik.
Ik zit nu in week 5 van de 20 à 30 weken durende wachttijd, als hobbyist ben je in feite een volledig jaar bezig met één plaat, van al dat wachten raak je wel gedemotiveerd.
30 weken wachten tussen indienen van de masters en het effectieve eindproduct krijgen? Je moet al een jaar op voorhand je businessplan klaar hebben op die manier?
 
30 weken wachten tussen indienen van de masters en het effectieve eindproduct krijgen? Je moet al een jaar op voorhand je businessplan klaar hebben op die manier?
Veel Majors komen er dan nog eens tussen, vaak voor fast&cheap represses, waardoor indies met kleine oplagen nog verder op de wachtlijst worden geduwd.
 
Wat dan de duurzaamheid betreft : in Nederland dacht ik waren ze aan het kijken voor alternatieven voor PVC, maar de huidige 'green vinyl' formulering bevatte nog teveel onzuiverheden wat dan weer aanleiding geeft tot ruis. Nuja, ik hoop dat ze het kunnen doen doorbreken, want pvc is eigenlijk echt geen topper voor gezondheid en leefmilieu
 
Stabilisatoren die worden toegevoegd aan PVC (en vooral het residu dat men moet dumpen) gemaakt van lood/cadmium/zinc zijn schadelijk. Ooit stopt de interesse voor vinyl en dan moeten de schijfjes uit het toxisch tijdperk ergens naar toe...

Voor liefhebbers van cheesy italo, nieuwe heruitgave door mijn maat George
 
Mijn eerste aankopen zijn een feit:

Metallica - Metallica (US pers, remaster)
The War On Drugs - Live Drugs
Built to Spill - Live

De platenspeler zelf zal voor komende week zijn :laugh:
Ik zou nog héél graag een limited edition 'After Hours' van The Weeknd kopen, maar ga heus geen €80+ uitgeven aan een plaat. Hopen dat er op zijn concert extra verkocht worden.
 
Terug
Bovenaan