Post uw nieuwe vinyl - B1

Accept - Russian Roulette (origineel, tweedehands).

Heel tevreden met deze vondst. Op mijn 17de het album van een maat eens gekopieerd op cassette en altijd top gevonden, maar nooit op LP of CD gevonden...

Koopjes gedaan in Duitsland:

Conservative Military Image - One year of dumb skinhead shit (3rd press, red)
Conservative Military Image - Casual Violence (4th press, black)
Conservative Military Image - No squares in our circle (1st press neon yellow in black)
Agnostic Front - first warning
Cro Mags - Near death experience (splatter)
Cro Mags - alpha omega (splatter)
Ramallah - the last gasp of street rock n roll (picture disk)
Unite Against Society - Loved by few (green, limited 300)

totaal : 112 euro

Laatst bewerkt:
Erik K Skodvin - Anbessa
Helios - Eingya
Low - Christmas
Rafael Anton Irisarri - A Fragile Geography
Rafael Anton Irisarri - Points of Inaccessibility
Seabear - The Ghost That Carried Us Away

€18 en €15.
Wel mijn ziel verkocht aan Jeff Bezos.
Moet ze ook nog oppikken van pakjespunt, dus ook nog geen idee of het deftige kwaliteit is.

Ik heb Midnight marauders jaren geleden ook op de kop kunnen tikken voor een prijsje. Kwaliteit van de audio is echt slecht. Een van de grootste miskopen van mijn collectie

€18 en €15.
Wel mijn ziel verkocht aan Jeff Bezos.
Moet ze ook nog oppikken van pakjespunt, dus ook nog geen idee of het deftige kwaliteit is.
Dan heb ik mijn ziel al vaak verkocht en een paar dagen geleden opnieuw... Voor Amerikaanse import is Amazon wel een interessante optie. Bijna al mijn Dead Moon en Hank III platen komen van Jeff Bezos zijn magazijn en ik heb die tussen de 18 en 25 euro betaald. Op platenbeurzen of fysieke shops begint dat vaak pas vanaf 40 euro tot en met 100+ euro.
Net drie platen gekocht met de 10 euro kortingscode van eind januari :
- Amyl and the sniffers - cartoon darkness
- Amyl and the sniffers - comfort to me
- Gojira - Magma

totaal 52 euro, aan huis geleverd.

Laatst bewerkt:
Da's wel de moeite. Marauders op enkel elpee veronderstel ik ?
Is er ergens een site waar je zo'n koopjes aanbiedingen kan volgen ?
Ik heb zelf gewoon eens door de platen op Amazon gegaan met filter op max €20. Staan wel wat leuke klassieke albums tussen.
Zo'n koopjestracker voor platen zou ik thans ook wel interessant vinden.

Maar als de kwaliteit tegenvalt zoals bij @Hellcats2.0, ga ik die impulsieve online 'platenkoopjes' laten voor wat het is

Ik heb Midnight marauders jaren geleden ook op de kop kunnen tikken voor een prijsje. Kwaliteit van de audio is echt slecht. Een van de grootste miskopen van mijn collectie
Die heb ik is meegenomen in de Fnac voor €14, Jive repress. Klinkt geweldig.

Mijn grootste miskoop was een (nochtans legit) repress van RJD2´s Deadringer. Die persing is zo slecht dat ik ze nooit meer heb willen opzetten.

Terug
Bovenaan