Welke CD/LP heb jij laatst gekocht?
Graag vermelden waar en hoeveel.
Graag vermelden waar en hoeveel.
Laatst bewerkt door een moderator:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De Midnight Marauders was alvast lichtjes gebogen, maar klonk nog wel ok in combinatie met huishoudelijke taken.A Tribe Called Quest - Midnight Marauders
Interpol - Turn On The Bright Lights
Classics voor een zacht prijsje

Platenwasser mijn beste. Onmisbaar imo. Je gaat een slecht gemasterde plaat of een slechte transfer natuurlijk niet mee veranderen, maar gekraak en plofjes krijg je meestal wel weg. En uw naald zal u ook dankbaar zijn.De Midnight Marauders was alvast lichtjes gebogen, maar klonk nog wel ok in combinatie met huishoudelijke taken.
Worst case wordt het een toonzaalmodel voor muziekliefhebbend bezoek
Mijn slechtste plaatkwaliteitervaring is alvast Carrie & Lowell van Sufjan Stevens. Da's één groot kraakfestijn en heeft ervoor gezorgd dat ik veel minder platen ben gaan kopen, en zelfs luisteren.
Ik heb er eindelijk een. Moet mij er nog toe leggen om eens al mijn platen te wassen. Zo enorm veel zijn het er niet, maar wordt toch nog een serieus karwei...Platenwasser mijn beste. Onmisbaar imo. Je gaat een slecht gemasterde plaat of een slechte transfer natuurlijk niet mee veranderen, maar gekraak en plofjes krijg je meestal wel weg. En uw naald zal u ook dankbaar zijn.
Ik vond dat altijd een heerlijk ritueel: terugkomen van een platenbeurs met de "buit", plaatjes wassen, nieuwe binnenhoes, verse plastic rond de buitenhoes...Ik heb er eindelijk een. Moet mij er nog toe leggen om eens al mijn platen te wassen. Zo enorm veel zijn het er niet, maar wordt toch nog een serieus karwei...

https://www.planetedisque.com/nl/lp...zen-vinyl-extra-dik-015-mm-4250534900000.htmlHeb nu wel die wasser, maar nog niet geïnvesteerd in buitenhoezen voor al mijn platen. Welke koop jij? Zweer je bij een bepaald merk of type plastic?

Evidence - Unlearning vol. 2
Jalen Ngonda - Come Around And Love Me
Maalem Houssam Guinia - Dead Of Night
Kelan Philip Cohran & Legacy - African Skies
Ali Sethi & Nicolas Jaar - Intiha
FKA Twigs - Eusexua
Nala Sinephro - OST The Smashing Machine
Sunn O))) - Sunn O)))
Chat Pile & Hayden Pedigo - In The Earth Again
Jeff Parker / Eta Ivtet - The Way Out Of Easy Black
SML - How You Been Black
Nu moet ik helaas wel een GoFundMe starten of mijn kinderen hebben geen eten deze maand![]()