Welke CD/LP heb jij laatst gekocht?
Graag vermelden waar en hoeveel.
Graag vermelden waar en hoeveel.
Laatst bewerkt door een moderator:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of 40 EUR?Binnenkort de nieuwe van Flea voor zevenveertig euro. Daar gaat je neus van bloeden.
Het zal mijn voornemen zijn van 2026. Een discogs profiel maken!
€45/stuk, of...?A Tribe Called Quest - Midnight Marauders
Interpol - Turn On The Bright Lights
Classics voor een zacht prijsje

Dan heb ik mijn ziel al vaak verkocht en een paar dagen geleden opnieuw... Voor Amerikaanse import is Amazon wel een interessante optie. Bijna al mijn Dead Moon en Hank III platen komen van Jeff Bezos zijn magazijn en ik heb die tussen de 18 en 25 euro betaald. Op platenbeurzen of fysieke shops begint dat vaak pas vanaf 40 euro tot en met 100+ euro.€18 en €15.
Wel mijn ziel verkocht aan Jeff Bezos.
Moet ze ook nog oppikken van pakjespunt, dus ook nog geen idee of het deftige kwaliteit is.
Ik heb zelf gewoon eens door de platen op Amazon gegaan met filter op max €20. Staan wel wat leuke klassieke albums tussen.Da's wel de moeite. Marauders op enkel elpee veronderstel ik ?
Is er ergens een site waar je zo'n koopjes aanbiedingen kan volgen ?
Geldt voor veel hiphop albums uit die periode met meer dan 20 minuten op één kant.Ik heb Midnight marauders jaren geleden ook op de kop kunnen tikken voor een prijsje. Kwaliteit van de audio is echt slecht. Een van de grootste miskopen van mijn collectie
Die heb ik is meegenomen in de Fnac voor €14, Jive repress. Klinkt geweldig.Ik heb Midnight marauders jaren geleden ook op de kop kunnen tikken voor een prijsje. Kwaliteit van de audio is echt slecht. Een van de grootste miskopen van mijn collectie