PBR Streetgang
Well-known member
die obi jan heeft toch echt geen goeie smaakIk ben er nu naar aan het luisteren, het is mij ook volledig onbekend. En om eerlijk te zijn, ik denk dat ik hier wel best goed op kan stilstaan hoor![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
die obi jan heeft toch echt geen goeie smaakIk ben er nu naar aan het luisteren, het is mij ook volledig onbekend. En om eerlijk te zijn, ik denk dat ik hier wel best goed op kan stilstaan hoor![]()
Ha, die nieuwe Heartworms valt hier wel nog altijd erg in de smaak. De EP is wel buiten categorie, akkoord.
Squid moet ik eens deftig beluisteren eigenlijk. Nog zo'n band waar ik om onverklaarbare redenen nooit echt deftig ben ingedoken
Iets anders:
https://quest.carseatheadrest.com/
Als iemand de oplossingen heeft van de raadsels, dan mag je die altijd in spoiler posten (of mij PM'en).
Geen zin momenteel om mijn brein te pijnigen voor de snippets van de nieuwe Car Seat Headrest muziek
Maar vooral: hoera, nieuwe Car Seat Headrest binnenkort! (gaat ook touren precies)
Dan zal ik er hier maar over verder doenIk denk dat we vanaf nu officieel Darkside niet meer in het beats topic moeten bespreken
.Ik heb deze gisteren ook es beluisterd. Ik weet nog dat ik Open Your Heart destijds door jou heb leren kennen en, damn, dat was en is nog altijd een uppercut van jewelste ! Moderne klassieker imo.Het nieuwe album van The Men rammelt langs alle kanten! In a good way. Dat ze Leave Home of Open Your Heart niet meer toppen heb ik me al lang bij neergelegd maar op deze manier mogen ze nog even blijven verderdoen. Devil Music was geweldig maar misschien te bruut om altijd van te kunnen genieten, op Buyer Beware zit er iets meer melodie én het blijft noisy as fuck. Aanrader voor de noise rock fans.
Dan zal ik er hier maar over verder doen.
Maar hun nieuwe album kan ik verdekke toch zeer smaken. Na 2 luisterbeurten ligt het mij al veel beter dan Spiral dat voor mij wel een teleurstelling was na hun debuut. Had bewust de singles nog niet beluisterd dus wist niet goed wat ik moest verwachten maar het klinkt echt goed.
Ik heb het album nu al een keer of 4-5 opgelegd en het wordt altijd maar beter en beter.
Spiral had helemaal niet dat wauw-effect en was gewoon een soort verderzetting van hun debuut. Desondanks worden de Spiral nummers wel heel erg goed live uitgewerkt, door ze live te spelen kregen de nummers een scherper kantje en dan zorgde er gewoon voor dat het puike nummers werden.
Door het toevoegen van een drummer is Darkside een echte band geworden, zonder hun originele sound te verloochenen. Jaar doet nog steeds zijn ding maar er is meer balans, je luistert niet naar Jaar en Harrington maar naar een homogeen geheel. Het album geeft mij die live vibes vanuit de Vooruit en dat smaakte echt naar meer. Laat Nicolas solo maar beats de wereld in sturen maar graag meer van "de band" Darkside.
Beetje in dezelfde richting en komt ook voort uit de Londense post-whatever scene:We zitten duidelijk in een post-genre tijdperk. Waar plaats je dit nu weer bv? Ik bemerk veel (verstoorde, heel hazy) gitaren dus dan maar hier.
Doet me denken aan de deconstructies die Moin toepast op post-hardcore en er zit meer dan een toets Shoegaze in verwerkt. Klein is een naam die ik al vaak heb zien passeren maar nog niet echt heb beluisterd. Dit smaakt wel naar meer.
Nice, al veel naar de voorganger geluisterd!
Nieuwe Gnod drop out with White Hills. De vorige was alleszins een dikke schijf, benieuwd naar deze! Alleszins al een stevige runtime precies
Binnenkort in Magasin4 denk ik.Nice, al veel naar de voorganger geluisterd!