Zijn er ook plannen om terug de post count/locatie/itrader/... bij iemand zijn profiel te zetten?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
was me nog niet opgevallen, dan is het inderdaad niet nodig. Thanks!Waarschijnlijk niet, onder het motto "less is more". Die zie je nu als je over de user profile muist.

Vul dan zelf ook maar uw locatie inAgree met Carrion, plus dan weet ik welke posts uit Limburg komen en dus geskipt kunnen worden.

Ik zou zeker in B&S voor elke poster de itrader laten zien. Ik heb als verkoper geen zin om voor elk bod manueel te gaan kijken of hij een deftige itrader heeft of niet.In B&S wordt de iTrader van de eerste poster getoond boven de eerste post.
Ben wel akkoord dat het handig is voor in B&S. Zowel de iTrader als de locatie.
Vul dan zelf ook maar uw locatie in![]()

Ik zou het ook liever zien, maar dacht dat een mod reeds schreef dat ze het design ‘clean’ willen behouden.Bedankt. Ik heb het daar alvast ingevuld maar zou het toch tof vinden als dat zoals op 9L bij onze naam en avatar getoond werd zonder te moeten hoveren. Natuurlijk geen grote prioriteit. Gewoon persoonlijke voorkeur.![]()