Post/like/rep count/location bij profiel

Waarschijnlijk niet, onder het motto "less is more". Die zie je nu als je over de user profile muist.
 
leuk om te zien, maar het moet ieder bericht ook niet te groot maken omdat er links allemaal info staat.
met de muis erover is voor mij genoeg
 
Ik zou het ook een meerwaarde vinden als mijn superioriteit ook gecommuniceerd kan worden zonder dat het plebs de muis moet bewegen.
 
Moet eerlijk zeggen dat ik dit veel beter vind, ik heb al die info niet nodig, crowdfunder titel is epeen genoeg! :love:
 
Ik vind dat (samen met locatie) wel handig voor B&S. Het is handig om in 1 opslag te zien als iemand aan de andere kant van het land woont (te ver) of nog maar net lid is en weinig actief (minder betrouwbaar).
 
Agree met Carrion, plus dan weet ik welke posts uit Limburg komen en dus geskipt kunnen worden.
 
In B&S wordt de iTrader van de eerste poster getoond boven de eerste post.
Ben wel akkoord dat het handig is voor in B&S. Zowel de iTrader als de locatie.

Agree met Carrion, plus dan weet ik welke posts uit Limburg komen en dus geskipt kunnen worden.
Vul dan zelf ook maar uw locatie in :p
 
In B&S wordt de iTrader van de eerste poster getoond boven de eerste post.
Ben wel akkoord dat het handig is voor in B&S. Zowel de iTrader als de locatie.


Vul dan zelf ook maar uw locatie in :p
Ik zou zeker in B&S voor elke poster de itrader laten zien. Ik heb als verkoper geen zin om voor elk bod manueel te gaan kijken of hij een deftige itrader heeft of niet.
 
Zou het mogelijk zijn om zoals op 9L onze locatie in te vullen en tonen bij ons posts? Ik vond dat wel handig omdat ik in Japan woon en dat niet altijd moest uitleggen als ik eens iets over mijn dagelijks leven vertelde dat duidelijk niet in België was.

Alvast bedankt.
 
Bij “account details” kan je jouw locatie invullen. Als je over iemand zijn avatar hovert of nickname aanklikt, dan zie je de locatie staan.
 
Bedankt. Ik heb het daar alvast ingevuld maar zou het toch tof vinden als dat zoals op 9L bij onze naam en avatar getoond werd zonder te moeten hoveren. Natuurlijk geen grote prioriteit. Gewoon persoonlijke voorkeur. :)
 
Bedankt. Ik heb het daar alvast ingevuld maar zou het toch tof vinden als dat zoals op 9L bij onze naam en avatar getoond werd zonder te moeten hoveren. Natuurlijk geen grote prioriteit. Gewoon persoonlijke voorkeur. :)
Ik zou het ook liever zien, maar dacht dat een mod reeds schreef dat ze het design ‘clean’ willen behouden.
 
Terug
Bovenaan